آب پاکی روی دست هافبک پرسپولیس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محسن مسلمان از جمله بازیکنانی بود که فصل گذشته به تدریج از چشم برانکو ایوانکوویچ افتاد و از ترکیب اصلی، نیمکت نشین شد. رابطه شکراب برانکو و مسلمان در جشن قهرمانی پرسپولیس به اوج رسید و البته مترجم برانکو را هم قربانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با وجود این رابطه تیره و تار، اما باشگاه پرسپولیس و برانکو تاکید داشتند که مسلمان در لیست بازیکنان پرسپولیس برای فصل بعد حضور دارد. این موضوع حتی بعد از ثبت و انتشار تصویر ناراحتی مسلمان بعد از گل پیروزی پرسپولیس به الجزیره امارات در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از سوی باشگاه پرسپولیس تکرار می شد.

,

حتی محسن مسلمان چند روز پیش برای رایزنی با مدیران پرسپولیس به باشگاه رفت تا گمانه زنی ها از احتمال تمدید قرارداد این بازیکن بالا بگیرد.

,

اما سرانجام حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس آب پاکی را روی دست هواداران و دیگر بازیکنان ریخت و اعلام کرد که مسلمان با نظر برانکو در پرسپولیس نمی ماند.

,

سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز در مصاحبه ای درباره وضعیت بازیکنان این تیم گفت: ما با کامیابی نیا، احمدزاده، امیری و مسلمان قرارداد نداریم. این بازیکنان باید می آمدند و مذاکره می کردیم. هرچند مسلمان هفته پیش به باشگاه آمد ولی این بازیکن در لیست برانکو قرار ندارد.

,

روز گذشته مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با مهر تایید کرد که مسلمان در لیست امیر قلعه نویی قرار دارد و این بازیکن در صورت توافقات مالی، راهی اصفهان می شود. هرچند از قطر هم به عنوان یکی از گزینه های مسلمان برای فصل آینده یاد می شود.

, در گفتگو با مهر]
سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که محسن مسلمان هافبک این تیم در لیست برانکو ایوانکوویچ برای فصل بعد حضور ندارد.