تخصیص 355 میلیارد ریال اعتبارات به بخش مکانیزاسیون کشاورزی استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مظفر یوسفی پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: از این محل امسال تاکنون تعداد 124 فقره پرونده به ارزش بالغ بر 42 میلیارد ریال برای اخذ تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شده و به 38 فقره پرونده به ارزش بیش از 14 میلیارد ریال نیز تسهیلات پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز 13 فقره پرونده به ارزش بیش از 4 میلیارد ریال در مرحله پرداخت تسهیلات به سر می برد.

,

رئیس اداره مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان زنجان از پلاک گذاری 5 هزار و 400 تراکتور و کمباین در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: جلوگیری از قاچاق سوخت و شناسایی ماشین‌های نیرو محرکه فرسوده به منظور اعطای تسهیلات نوسازی ناوگان ماشینی بخش کشاورزی از جمله اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود.  

,

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح پلاک گذاری ماشین‌های نیرومحرکه کشاورزی از بهمن ماه سال 93 همزمان با سراسر کشور در استان زنجان آغاز شده است، بیان کرد: سال گذشته 922 دستگاه تراکتور و کمباین توسط کارشناسان فنی پلیس راهور در استان مورد بازدید قرار گرفت اما از این تعداد فقط 150 دستگاه منجر به پلاک گذاری شد.

,

یوسفی‌پور تعداد تراکتور و کمباین پلاک گذاری شده طی سال 95 در استان زنجان را 822 دستگاه اعلام و خاطرنشان کرد: متاسفانه از سال گذشته الزام صاحبان ماشین‌های نیرومحرکه به پرداخت جرایم بیمه ای برای پلاک‌گذاری، موجب کاهش رغبت کشاورزان شده و روند اجرای طرح در استان را با کندی مواجه کرد.

,

وی خواستار بخشودگی جرایم بیمه ای ماشین‌های نیرومحرکه کشاورزی در استان زنجان شد و گفت: در صورت بخشودگی جرایم بیمه ای، امسال 2 هزار و 700 دستگاه تراکتور و کمباین در استان پلاک گذاری خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اداره مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان زنجان از ابلاغ 355 میلیارد ریال اعتبارات خط اعتباری مکانیزاسیون به استان زنجان در سال جاری خبر‌داد.