تاکسی هایی که اقدام به نوسازی کنند در بهترین خطها به کار گرفته می شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر همدان در گفتگو با نافع از پیگیری بیمه رانندگان تاکسی خبر داد و اظهار داشت: در شهر همدان در زمینه بیمه رانندگان تاکسی کمترین مشکل را در کشور داریم و مشکل بیمه اکثر رانندگان حل شده و این مشکلی است که باید از تامین اجتماعی حل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,


محسن حاجیان افزود: عمده مشکل ما هم اکنون در مورد بیمه رانندگان باری است و خود ما نیز پیگیر حل این مشکل بوده و یکی از مطالبه های مهم ماست.

,
,


حاجیان در خصوص تاکسی های فرسوده گفت: تا چند روز آینده سایت ایران خودرو برای نوسازی تاکسی های فرسوده باز می شود و رانندگان تاکسی باید تا آخر خرداد اقدام به نوسازی کنند و این زمان آخرین مهلت برای رانندگان می باشد.

,
,


وی همچنین با اشاره به همکاری شرکت پارس خودرو برای تحویل خودروی برلیانس با 28 میلیون تومان تسهیلات اشاره کرد و به رانندگان توصیه کرد که از این تسهیلات استفاده کنند و در ادامه گفت: ما قول داده ایم هر که خودروی خود را نوسازی کند در بهترین خطها به کار گرفته شود.

,
,


حاجیان همچنین در آخر از اجرای طرح پرداخت الکترونیک تا آخر سال در شهر خبر داد و گفت: این طرح هم اکنون در حال پیگیری است و مراحل آخر خود را طی می کند.

,
,


انتهای پیام/

,
,

 

]
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر همدان از به کارگیری تاکسی های نوسازی شده در بهترین خطهای شهر خبر داد.