انهدام باند حرفه ای سارقان احشام در تاکستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ رسول فراهانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در بخش‌هایی از این شهرستان، کارگروهی برای کشف سرقت احشام در پلیس آگاهی تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


️ فرمانده انتظامی شهرستان ادامه داد: پس از اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی و گشت‌های مضاعف و مراقبت‌های نامحسوس ماموران موفق به کشف سرنخ‌هایی از سارقان شده و با انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم چند سارق حرفه ای را در یکی از استان‌ها شناسایی کردند. 

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی با شناسایی مخفیگاه سارقان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 5 نفر را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان تاکستان منتقل کردند. 

این مسئول اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی ماموران به 3 فقره سرقت احشام در سطح شهرستان تاکستان اعتراف و در این خصوص 120 راس دام از سارقان کشف و تحویل مالباختگان شد. 

 سرهنگ فراهانی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند. 

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام /

]
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از کشف 120 راس احشام سرقتی از یک باند حرفه ای در این شهرستان خبر داد.