"بچه مهندس" از اول سریال مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان نبود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید سعدی در گفت و گو با خبرنگار 8دی درباره سریال "بچه مهندس" که در شب های ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش می شود، اظهار کرد: "بچه مهندس" از اول سریال مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان نبوده است این سریال سفارش داده شده بود و قراربود کل کار تکمیل و یکجا پخش شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سعید سعدی در گفت و گو با خبرنگار , 8دی, درباره سریال "بچه مهندس" که در شب های ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش می شود، اظهار کرد: "بچه مهندس" از اول سریال مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان نبوده است این سریال سفارش داده شده بود و قراربود کل کار تکمیل و یکجا پخش شود.,

وی افزود: دوستان در سیما مانند آقای میرباقری این کار را دیدند و به بنده محبت داشتند و با توجه به نوع ساختار و کیفیت آن مصمم شدند این کار در ماه مبارک رمضان پخش شود.

,

تهیه کننده سریال "بچه مهندس" با بیان اینکه با تشخیص معاونت سیما این سریال به عنوان کار مناسبتی در ماه مبارک رمضان پخش شد، تصریح کرد: در هر صورت کار ساخت سریال های مناسبتی سخت است.

,

 

,

 

,

, ,

سعدی افزود: زمان بندی در جریان ساخت اینگونه تولیدات خیلی کم است زیرا هر شب باید به روی آنتن برود و در انتها معلوم شد که باید برای ماه مبارک رمضان ساخته شود.

,

تهیه کننده "بچه مهندس" با اشاره به اینکه فشار کار در این شرایط بر روی عوامل خیلی زیاد می شود، تصریح کرد: بیشترین مخاطب را رسانه ملی در ماه مبارک رمضان دارد و بعد از نوروز صدا و سیما پیک مخاطب را در این ماه دارد.

,

وی با بیان اینکه در هر صورت این رنج و مشقت را می توان پذیرفت و کار را به آنتن رساند به جهت اینکه بهتر دیده می شود.

]
تهیه کننده سریال "بچه مهندس" با بیان اینکه با تشخیص معاونت سیما این سریال به عنوان کار مناسبتی در ماه مبارک رمضان پخش شد، گفت: روند ساخت سریال های مناسبتی سخت است.