آزادراه اسدآباد در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،جشن انتخاب اکبر رنجبرزاده به عنوان دبیر هیأت رئیسه مجلس ظهر امروز در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد با حضور فرماندار، نماینده مردم اسدآباد در مجلس، رؤسای ادارات، دهیاران و شوراها، جمعی از دانشگاهیان و فرهنگیان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

در این جشن فرماندار شهرستان اسدآباد در سخنانی با تبریک انتخاب آقای رنجبرزاده به عنوان دبیر هیأت رئیسه مجلس، گفت: این نتخاب به جا و شاسته بوده و افتخاری برای ما و اسدآباد است.

,

 

,

کریم حمیدوند انتخاب رنجبرزاده را به عنوان دبیر هیأت رئیسه مجلس یک فرصت برای توسعه شهرستان خواند و گفت: وی میتواند با استفاده از این فرصت و تعامل و وحدت با دولت خدمتگزار به ما در توسعه شهرستان کمک شایانی داشته ابشد.

,

 

,

وی ایجاد اشتغال و تولید را یک اولویت برای شهرستان دانست و گفت: بزرگترین آفت برای ما داشتن جوانان تحصیل کرده بیکار است که باید در ایجاد اشتغال برای آنان تمام تلاش خود را در سایه وحدت و اتحاد داشته باشیم.

,

 

,

دبیر هیأت رئیسه مجلس نیز گفت: بنده تمایلی به برگزاری جشن برای انتخابم در هیأت رئیسه مجلس نداشتم و این لطف دوستان بوده است؛ بنده و فرماندار باید زمانی جشن شادی بگیریم که شهرستان توسعه یافته باشد.

,

 

,

اکبر رنجبرزاده گفت: اگر بنده به عنوان نماینده شما در مجلس در جایگاه هیأإت رئیسه مجلس قرار گرفتم، بخاطر عصاره و فضایلی از وجودی شما مردم دیار سیددجمال الدین است

,

 

,

وی با گریزی به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی برخی‌ها، گفت: ما برای توسعه شهرستان فرصت کمی داریم چرا که سطح کشور وارد فضای انتخاباتی می‌شود و البته این امر زودهنگام است و به جامعه ضرر می زند.

,

 

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس به تخریب خود از سوی برخی افراد اشاره کرد و گفت: انتقاد تخریبی یکی از افراد کارساز شد و ما توانستیم با پیگیری هایی آزادراه اسدآباد را در بودجه سال 97 ردیف ملی بگیریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی به تخریب خود از سوی برخی افراد اشاره کرد و گفت: انتقاد تخریبی یکی از افراد کارساز شد و ما توانستیم با پیگیری هایی آزادراه اسدآباد را در بودجه سال 97 ردیف ملی بگیریم.