نگارخانه ماهور چناران به بهره‌برداری رسید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، اولین نگارخانه شهر چناران تحت عنوان نگارخانه ماهور با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان چناران به بهره‌برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,


هادی بارویی، شهردار چناران در آیین گشایش این مرکز فرهنگی اظهار داشت: این نگارخانه به‌عنوان اولین نگارخانه شهر چناران با مساحت 113 مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر 1 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این قبیل مراکز در سطح شهرمان توسعه پیدا خواهد کرد.

,
,


وی افزود: مجموعه آثار فاخر هنرمندان شهرستان چناران در این نگارخانه در معرض دید عموم شهروندان گذاشته می‌شود و فرصتی خواهد بود تا گوشه‌ای از هنر و استعداد این عزیزان به نمایش عمومی درآید.

,
,


وی بیان کرد: خلأ این فضا به‌درستی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر احساس شد و بعد از انتقال آن به شهرداری، هم‌اینک شاهد گشایش این نگارخانه هستیم.

,
,


حسین سپهری، رئیس شورای اسلامی شهر چناران نیز در آیین بهره‌برداری از این نگارخانه گفت: جایگاه هنر و هنرمندان بخشی از هویت شهر چناران است و ساخت و راه‌اندازی این نگارخانه قطعاً در انتقال هنر و مسائل فرهنگی به سایر شهروندان نقش بسزایی ایفا می‌کند.

,
,


وی اظهار داشت: با توجه به استقبال بسیار خوب خانواده‌های چنارانی از بوستان ملت از طریق این نگارخانه و با نمایش آثار هنری هنرمندان این شهرستان می‌توان بخشی از اوقات فراغت مردم شهر را پر نمود، ضمن این‌که از این طریق شناخت شهروندان از مسائل هنری بیشتر می‌شود.

,
,

 

,

رئیس شورای اسلامی شهر چناران ادامه داد: وجود این نگارخانه زمینه‌ای خواهد بود تا سایر مردم نیز به سمت هنر و مسائل هنری سوق پیدا کنند.

,


لازم به ذکر است ساعات کار این نگارخانه صبح‌ها از ساعت 10 الی 13 و بعدازظهرها از ساعت 16 الی 19 خواهد بود.

,
,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/

]
آیین گشایش اولین نگارخانه شهر چناران تحت عنوان نگارخانه ماهور، در بوستان ملت این شهر برگزار شد.