شاخصه مکتب امام خمینی(ره) بصیرت و استکبار ستیزی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به فرا رسیدن ایام رحلت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: خدا در قرآن به صراحت می گوید اسلام ناب عامل حیات جامعه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) حق حیات به ما داد و اسلام را به معنای واقعی خود به صحنه عمل آورد.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به ادامه راه امام و خط امام ، گفت:  امروز بدون هیچ گونه مبارزه ای شاخصه راه امام، تبعیت از خلف صالح او مقام معظم رهبری می باشد.

,

وی عنوان داشت: استکبار جمله ای دارد که می گوید مشکل ما با انقلاب اسلامی این است که رهبری دوم از جنس رهبری اول است.

,

حاجی صادقی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همان امام خمینی(ره) است و راه او را ادامه می دهد، بیان داشت: ولایت فقیه مانند جایگاه ریاست جمهوری نیست که با تغییر کابینه، خط فکری و جهت گیری ها تغییر کند، در اینجا بحث حاکمیت خدا مطرح است و هیچ چیزی تغییر نمی کند.

,

وی خاطرنشان کرد:  امروز برجسته ترین راه برای دستیابی به شاخصه های امام خمینی(ره) پیروی از مقام معظم رهبری است و لذا به قول دشمنان کسی که نگذاشت امام خمینی به تاریخ بپیوندد و فراموش شود و کسی که مکتب امام را زنده نگه داشت مقام معظم رهبری می باشد.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به شاخصه های خط امام، افزود: شاخص های مکتب امام خمینی(ره) تولی و تبری با هم بود که از دل تبری استکبار ستیزی، سازش ناپذیری و مقاومت در مقابل دشمنان به وجود می آید.

,

وی ادامه داد: از دیگر شاخصه های مکتب امام بصیرت می باشد؛ شاخصه های مکتب امام دوری از ذخایر دنیوی و تجملات است همین چیزی که امروز خیلی از مسئولین گرفتار آن هستند.

,

انتهای پیام/

]
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز بدون هیچ گونه مبارزه ای شاخصه راه امام، تبعیت از خلف صالح او مقام معظم رهبری است، گفت: شاخصه مکتب امام خمینی(ره) بصیرت ، استکبار ستیزی و مقاومت در مقابل دشمن است.