اجتماع ۲۰۰۰ نفری بسیجیان در مشهد برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد گل محمدی در گفتگو با صبح توس؛ ضمن اشاره به اینکه بسیج و بسیجیان همواره مهم ترین افراد پایبند به آرمان های امام و انقلاب بوده اند، اظهار کرد: همایش دوهزار نفری بسیجیان گردان های امام حسین (ع) شهر مشهد مقدس، لشکر عملیاتی پنج نصر در روز سه شنبه 15 خردادماه در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: این همایش از ساعت 18 عصر با حضور بسیجیان معزز لشکر پنج نصر و خانواده هایشان، برخی از فرماندهان استان و رزمندگان دفاع مقدس  حضور دارند.

,

 

,

مدیر روابط عمومی لشکر پنج نصر با اشاره به اهداف این تجمع؛ گفت: با توجه به سالگرد رحلت امام خمینی (ره) این بسیجیان مخلص جهت بیعت مجدد با آرمان های امام و انقلاب و وفاداری به ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای در کنار هم جمه خواهند شد.

,

 

,

وی ادامه داد: از اهداف دیگر این اجتماع تالیف و الفت میان قلوب مسلمانان است تا بتوانند در مسیر انقلاب اسلامی با قوت هرچه بیشتر حرکت کرده و دشمنان و مستکبران عالم را از بین ببرند.

,

 

,

گل محمدی عنوان کرد: این اجتماع با سخنرانی آیت الله علم الهدی و آِت الله رئیسی و با حضور برخی از فرماندهان سپاه امام رضا (ع) و لشکر عملیاتی پنج نصر برگزار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
همایش دوهزار نفری بسیجیان گردان های امام حسین (ع) شهر مشهد مقدس، لشکر عملیاتی پنج نصر در روز سه شنبه 15 خردادماه در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می شود.