اجرای طرح همای رحمت؛ همزمان با ماه مبارک رمضان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسن آبخو در گفت‌وگو با خبرنگار نافع،در رابطه با طرح مذکوراظهار کرد: با توجه به اجرای طرح‌ها و اقدامات بشر دوستانه هلال احمر در کشور همواره هلال احمر توانسته است در ابن راستا طی سالهای گذشته موفق عمل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی یکی از طرح های هلال احمر را در ماه مبارک رمضان طرح همای رحمت دانست و گفت: در این طرح که با کمک و حمایت خیران صورت می‌گیرد هلال احمر با اهدای سبدهای غذایی و برپایی سفره های مهربانی برای زدودن غبار محرومیت از زندگی نیازمندان در ماه مبارک رمضان این طرح را اجرا می‌کند.

,

 

,

وی افزود:این برنامه بشر دوستانه با تأسی از سیره امیر المومنین حضرت علی (ع) توسط خیران و نیکوکاران ، داوطلبان طول ماه مبارک رمضان به مرحله اجرا در می‌آید.

,

 

,

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر تصریح کرد: شیوه های مشارکت خیرین و نیکوکاران مهرورز به صورت اهدا و توزیع کمک های غیر نقدی شامل مواد غذایی و برپایی سفره های افطاری جهت نیازمندان روزه دار است.

,

 

,

آبخو گفت: در این برنامه با جذب کمک های نقدی و غیر نقدی سبدهای غذایی بسته بندی شده و شبانه با تاسی از سیره امیرالمومنین (ع) و با کمک از وسایل نقلیه داوطلبان شبانه به درب منازل نیازمندان برده و با حفظ کرامت آنها این سبدها اهداء می شود .

,

 

,

وی با بیان اینکه امسال نیز این طرح در شهرستان ملایر در حال انجام است گفت: با توجه یه تعهدات خیران تا کنون تعدای سبد غذایی بین افرا دد شناسایی شده توزیع شده و ما بقی نیز تا پایان ماه رمضان انجام می شود.

,

 

,

وی گفت: سبدهای غذایی توزیع شده شامل برنج گوشت، ماکارونی ، پنیر ، حبوبات، قند شکر، تن ماهی و تقریبا به قیمت 110 تا 120 هزار تومان برای هر سبد غذایی بوده است. وی گفت: همچنین طبق تهدات صورت گرفته خیران یک 500 نفر اطعام دهی در ماه رمضان انجام شده و قرار است تعداد یک هزار نفر دیگر نیز تا پایان ماه رمضان توسط خیران انجام شود.

,

 

,

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر یادآور شد: با توجه به جشن گلریزان طرح همای رحمت در استان خیران ملایری مبالغی بالغ بریکصد میلیون تومان در قالب کمکهای نقدی و غیر نقدی را تعهد کردند که میزانی از این تعهدات انجام شده و ما بقی نیز امیدواریم تا پایان ماه رمضان انجام شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
رئیس جمعیت هلال احمر ملایر از اجرای طرح همای رحمت در ملایر همزمان با ماه رمضان در راستای دستگیری از نیازمندان شهرستان خبر داد.