110 هزار لیتر سوخت قاچاق در گرمسار کشف شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سرهنگ ابوذر قربانی فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شعار حمایت از کالای ایرانی، مبارزه با قاچاق کالا یکی از مهم‌ترین رسالت‌های نیروی انتظامی در سال جدید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با بیان اینکه مأموران پلیس این شهرستان به‌شدت با سوداگران قاچاق برخورد می‌کنند تصریح کرد: در 15 روز ابتدایی خردادماه امسال بالغ‌بر 110 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف‌شده است.

,

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه این محموله قاچاقی در 4 دستگاه کامیون حامل سوخت قرار داشت افزود: 4 راننده این کامیون‌ها دستگیر و با تکمیل پرونده آن‌ها به مراجع قضایی منتقل می‌شود.

,

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برنامه‌های متنوعی برای جلوگیری از قاچاق کالا و فرهنگ‌سازی برای خرید کالای ایرانی در سال جدید دارد اذعان کرد: مبارزه با سوداگران قاچاق گامی مؤثر و عملیاتی در راستای تحقق شعار سال جدید است.

,

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری سارقان احشام این شهرستان خبر داد و گفت: سرقت احشام یکی از جرائمی است که در این شهرستان به‌کرات انجام‌شده است و دستگیری این سارقان در دستور کار پلیس قرار دارد.

,

وی با بیان اینکه با تحقیقات و جست‌وجوهای مجدانه پلیس یکی از این سارقان در شهرستان پاکدشت شناسایی شد خاطرنشان کرد: این سارق با هماهنگی مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار یادآور شد: این سارق در بازجویی اولیه پلیس به 12 فقره سرقت احشام باارزش 40 میلیون تومان اعتراف کرد و پرونده وی به مراجع قضایی منتقل شد.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی گرمسار از کشف ۱۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گرمسار خبر داد و گفت: محموله قاچاقی در 4 دستگاه کامیون حامل سوخت قرار داشت .