برنامه ریزی های اشتباه موجب شده مقدار زیادی از آب بندان ها خشک شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "هوشنگ آخوندی" عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان در حاشیه دیدار اعضای اتاق بازرگانی با استاندار گلستان گفت: در گذشته رتبه 4 کشوری در زمینه پرورش ماهی گرم آبی را داشتیم اما برنامه ریزی های اشتباه موجب شده مقدار زیادی از آب بندان ها خشک شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: حفظ اشتغال موجود یر تولید اشتغال اولویت دارد و اگر برنامه ای در راستای ارائه سهمیه آب و مدیریت آن تدوین نشود موجب از بین رفتن سرمایه و اشتغال موجود در پرورش ماهی خواهد شد.

,

"آخوندی" تاکید کرد: بلاتکلیفی صدور پروانه نیز بر مشکلات افزوده شده و بستر های موجود مالکیت آن مشخص نیست، منابع طبیعی، متصرفین و آب منطقه ای با ورود حاکمیت در رابطه بستر های مورد ادعا و با نظارت فرمانداری ها توافقی جهت تعیین تکلیف پرورش دهنده ها انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان با بیان این مطلب که برنامه ریزی های اشتباه موجب شده مقدار زیادی از آب بندان ها خشک شود، اظهار کرد: حفظ اشتغال موجود یر تولید اشتغال اولویت دارد و اگر برنامه ای در راستای ارائه سهمیه آب و مدیریت آن تدوین نشود موجب از بین رفتن سرمایه و اشتغال موجود در پرورش ماهی خواهد شد.