کسب رتبه یک منطقه 3 در کنکور سراسری توسط دانش آموز قیداری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از موج رسا, علی اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با حضور در منزل وحید رستمخانی، دانش آموز نخبه قیداری که موفق به کسب رتبه اول منطقه 3 کشوری آموزشی در آزمون سراسری 93 شده بود این موفقیت را به خانواده وی تبریک گفت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, موج رسا,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده در این دیدار با تقدیر از این دانش آموز ساعی و تلاشگر، برای وی و کلیه دانش آموزان پرتلاش شهرستان، آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

,

اسدی  با اشاره به توفیقات دانش آموزان خدابنده در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی، موفقیت های به دست آمده را به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد با تلاش و همت همکاران فرهیخته و دانش آموزان ساعی، این موفقیت ها استمرا داشته باشد.

,

لازم به ذکر است، وحید رستمخانی دانش آموخته رشته ریاضی دبیرستان نمونه دولتی مهر شهر قیدار بوده و علاوه بر رتبه یک منطقه3 در رشته ریاضی،  در رشته زبان خارجی نیز رتبه سوم منطقه 3 را در آزمون سراسری سال جاری کسب کرده است.

,

انتهای پیام/م

]
وحید رستمخانی دانش آموخته رشته ریاضی دبیرستان نمونه دولتی مهر شهر قیدار رتبه یک منطقه3 در رشته ریاضی را در کنکور سراسری کسب کرده است.