هزینه 834 میلیون تومان در طرح شهید شوشتری شهرستان رامیان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از   گل رامیان، محمود سالاری فرماندار شهرستان رامیان با بیان ایمکه کارهایی که همراه با مشارکت باشند، توسعه پیدا خواهند کرد،  گفت: طرح شهید شوشتری" در راستای رفع محرومیت‌زدایی و آبادانی روستاها با مشارکت و همکاری مردم و ادارات دولتی در روستای حسین آباد شهرستان رامیان در حال انجام شدن است..

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   گل رامیان,   گل رامیان, گل رامیان, گل رامیان, گل رامیان,

وی اظهار کرد: از ظرفیت دستگاههای اجرایی برای ارتقای سطح فرهنگی مردم استفاده کنیم و تا پایان سال 97 تمام تعهداتمان را در این طرح انجام خواهیم داد.

,

سرهنگ مجید زمانی فرمانده سپاه شهرستان رامیان گفت: ۸۳۴ میلیون تومان در سال ۹۶ برای طرح شهید شوشتری در روستای حسین آباد شهرستان رامیان در حوزه های فرهنگی اجتماعی، عمرانی و اقتصادی هزینه شده است.

,

زمانی افزود: برپایی نمایشگاه عکس، همایش مواد مخدر، برگزاری جشن ها و مناسبتها، خرید سبدکالا و نوشت افزار از جمله اقدامات در حوزه فرهنگی بوده است.

,

وی، ریگلاژ جاده بین مزارع، لوله گذاری آب، احداث پنج واحد مسکونی، لایروبی و دیواره سازی رودخانه بخش دیگری از مهمترین اقدامات انجام شده در این طرح عنوان کرد.

,

فرمانده سپاه شهرستان رامیان تصریح کرد: با هم افزایی بین دستگاهی و مشارکت های مردمی، می توانیم گامهای بیشتر و بهتری در جهت توسعه و بادانی برداریم.

,

, ,

افتتاح پایگاه فرهنگی درتفرجگاه تاشته رامیان

, افتتاح پایگاه فرهنگی درتفرجگاه تاشته رامیان,

وی بیان کرد: سه شنبه ۲۹ خرداد، ساعت ۱۹ عصر، پایگاه فرهنگی بسیج در تفرجگاه باغ تاشته رامیان برای غنی سازی اوقات فراغت تابستان، افتتاح می شود.

,

زمانی تصریح کرد: این پایگاه فرهنگی با هدف افزایش نشاط اجتماعی و ترویج تفریحات سالم بر اساس آموزه های دینی، استفاده از فرصت حضور مردم در تفرجگاه ها برای انجام فعالیت های فرهنگی موثر، کنترل پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ناهنجاری های موجود در تفرجگاه، ایجاد فصای اررشی و انقلابی در اماکن تفریحی و سیاحتی، معرفی الگوهای جذاب ارزشی به جای سرگروههای کاذب و غنی سازی بزنامه های فرهنگی تفرجگاهها برپا می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: این پایگاه ها فرصت حضور برای مردم در استفاده از فعالیت های فرهنگی برای کاهش آسیب های اجتماعی است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
هزینه 834 میلیون تومان در طرح شهید شوشتری شهرستان رامیان، انجام تمامی تعهدات در این طرح تاپایان سال جاری و افتتاح پایگاه فرهنگی در تفرجگاه تاشته رامیان از جمله موارد مهم مطرح شده در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدراین شهرستان بود.