بلاتکلیفی مجتمع گاوداری شهر اردل بعد از هفت سال
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، همانطور که چند سالی مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی تاکید داشتند در راستای این فرامین، مسئولین برای رفع مشکلات دامداران و تکمیل کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی دامداران اردلی هیچ گامی برنداشتند و فقط با وعده‌های سرخرمنی خود دامداران را سرکار گذاشته که این روزها دامداران به جای مشغول به کار شدن خانه نشین شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

در تاریخ ۲۷ خرداد ماه سال ۹۶ دامداران شهر اردل در اعتراض به نداشتن امتیاز آب، گاز و وعده‌های توخالی مسئولین طی سه سال گذشته جلوی فرمانداری تجمع کردند اما همچنان این مجتمع بلاتکلیف ماند و کسی جوابگوی این قشر زحمتکش نیست.
,
,

 

,
, ,

 

,
صبح امروز به منظور پیگیری برخی مشکلات دامدارن مجتمع گاوداری شهر اردل که بارها با خبرنگار جهانبین نیوز تماس تلفنی داشتند به مجتمع گاروداری شهر اردل رفتیم و از نزدیک پای صحبت‌ها و درد و دل این دامداران نشستیم، احمد رئیسی مدیرعامل مجتمع گاوداری شهر اردل که دل‌خوشی از اوضاع این مجتمع نداشت و بسیار از عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اردل ناراضی بود ضمن گلایه شدید از جهاد کشاورزی و مسئولین اجرایی شهرستان در راستای حل مشکلات این مجتمع گفت: با توجه به اینکه مجتمع گاوداری شهر اردل به‌عنوان بزرگترین مجتمع این شهر با ظرفیت ۵۵ دامدار این روزها بجای اینکه مشغول به کار باشند وجود مشکلاتی از قبیل: عدم ارائه تسهیلات از سوی بانک‌ها برای تکمیل پروژه ها، امتیاز گاز، آب و... باعث نیمه‌کاره رها شدن این مجتمع شد و مسئولین بجای اینکه برای حل این مشکل چاره‌جویی کنند غافل از این مشکلات شده و با وعده‌های توخالی خود این قشر را سرکار گذاشتند.
,

 

,
, ,

 

,
رئیسی افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بارها به تقویت توان داخلی تاکید داشتند اما مسئولین برای راه‌اندازی این مجتمع که هم می‌تواند برای اشتغال‌زایی جوانان و هم در تولید گوشت و لبنیات شهرستان و حتی استان موثر باشد هیچ‌گامی برنداشته و همچنان ۷۰ درصد این مجتمع نیمه‌کاره رها شده و فقط چهار پروانه که جمعا ۱۳۰ راس گاو در آن وجود دارد فعال هستند.

رئیسی بیان داشت: ما کشاورزان و دامداران اردلی از مسئولین انتظار داریم که فرمایشات رهبری درخصوص جوانان و تکیه به توان داخلی را سرلوحه کارها خود قرار دهند تا مشکل بیکاری جوانان و اقتصاد کشور حل شود.

مسئولین فقط وعده سرخرمنی می‌دهند
,
,
,
,
,

,
, ,


ابراهیم صالحی یکی از اعضای مجتمع گاوداری شهر اردل که دل پری از مسئولین به‌خصوص مسئولین جهاد کشاورزی داشت در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز بابیان اینکه مسئولین استانی و شهرستانی بار و بارها از این مجتمع بازدید کردند و قول حل شدن مشکلات ازجمله آبرسانی، پرداخت تسهیلات و... را دادند افزود: از سال ۹۲ مسئولین بارها وعده حل مشکلات‌مان را دادند اما هیچگاه این وعده‌ها عملی نشد، ای کاش مسئولین مشکلات جوانان بیکار این شهرستان را لمس کنند و از ان‌ها با این بی‌توجهی‌ها نگذارند.

وی افزود: جوانان ما بدلیل بیکاری و سردرگمی به سمت اعتیاد گرایش پیدا کنند، ما کشاورزان و دامداران اردلی انتظار داریم از مسئولین که فرمایشات رهبری درخصوص جوانان و تکیه به توان داخلی را سرلوحه کارها خود قرار دهند تا مشکل بیکاری جوانان و اقتصاد کشور حل شود.

,
, جهانبین نیوز,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
بلاتکلیفی هفت ساله بزرگترین مجتمع گاوداری شهرستان اردل باعث سردرگمی و تشدید بیکاری جوانان شهرستان شده که پیگیری مسئولین را می‌طلبد.