طرح پیاده راه در بافت مرکزی شهر زنجان در آینده نزدیک اجرا می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مسیح اله معصومی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اجرای پیاده را در زنجان اظهار کرد: اجرای پیاده راه در استان زنجان برای نخستین بار تحول خوبی در سطح شهر ایجاد می‌کند و این طرح در بسیاری از شهرهای دیگر استانها اجرا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه یقین دارم که اجرای طرح پیاده راه در زنجان کار درستی است تصریح کرد: در مدیریت شهری نقطه نظرات مردم را باید بشنویم ولی قرار هم نیست هر آنچه که مردم می گویند را اجرا کنیم مجموعه شهرداری و متخصیص این حوزه باید آن راهی را که جلو مردم قرار دهیم که سلامت و آرامش آینده مردم را تضمین کند.

,

شهردار زنجان بیان کرد: طرح سبزه میدان به لحاظ موقعیت مکانی و مساحت انتظارات مردم و مدت زمان انتظار مردم در عملیاتی شدن این طرح و یکی از طرح‌ها نیز پیاده راه بوده که شاید به لحاظ طول و عرض و مبلغ و زمان کوتاه است ولی یک نگرش بزرگی را در شهر زنجان پایه گذاری می‌کند.

,

وی خاطر نشان کرد: طرح پیاده راه یک تغییر رویه و تغییر نگرش در شهر زنجان بوجود می‌آورد که از این لحاظ برای مردم زنجان حائز اهمیت است.

,

معصومی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح تنها یک خیابان در شهر زنجان به پیاده راه تبدیل می‌شود بیان کرد: اینکار شروع یک حرکت بزرگ در شهر زنجان می‌شود و قرا نیست که پیاده را تنها به این نقطه بسنده شود.

,

وی با بیان اینکه اگر دنبال آرامش واقعی هستیم و خاطره هایی که در قدیم وجود داشته که در شهرها به دلیل بی توجهی و کم توجهی به برخی از مسائل از بین رفته است گفت: اجرای طرح پیاده را در زنجان به منظور آرامش مردم و کمی فاصله گرفتن از زندگی ماشینی انجام می‌شود.

,

شهردار زنجان با بیان اینکه مرکز شهرمان مملو از ماشین‌ها و اتوبوس‌ها شده که آرامش و امنیت در داخل شهر کاهش یافته است بیان کرد: طرح پیاده را با تمام جزئیات مطالعه و مورد بررسی قرار گرفته است.

,

وی خاطر نشان کرد: در این طرح بارگیری و بار اندازی مغازه‌ها و مناسب سازی برای معلولان در نظر گرفته شده است.

,

معصومی با بیان اینکه این طرح در سطح شهر تنوع خاصی به شهر زنجان می دهد بیان کرد: طول این طرح خیلی کوچک است ولی حرکت یک حرکت بزرگی بوده و آرامش را برای مردم تامین می‌کند.

,

وی با اشاره به اینکه مغازه‌داران سطح شهر نگران نباشند با ااجرای این طرح رونق اقتصادی در این محل افزایش می‌یابد بیان کرد: اجرای این پروژه از اقدامات مهم شهرداری بوده و شهرداری برای اجرای این پروژه به صورت جدی وارد شده است.

,

شهردار زنجان با بیان اینکه همه جزئیات این پروژه به صورت دقیق مطالعه شده است افزود: مصالح مورد نیاز برای اجرای این پروژه تهیه شده و آماده اجرای این پروژه هستیم.

,

وی با بیان زمان سنج برای این پروژه نیز نصب می‌شود گفت: به منظور کاهش مزاحمت برای کسبه و مردم منطقه این پروژه به صورت شبانه اجرا می‌شود.

,

معصومی با اشاره به اینکه این پروژه قرار است در مدت سه ماه به اتمام برسد بیان کرد: اگر چنانچه پروژه مورد نظر در زمان مقرر به اتمام نشود علت طولانی شدن با نصب تابلویی برای مردم توضیح داده می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
شهردار زنجان با اشاره به اجرای طرح پیاده راه در بافت مرکزی شهر زنجان گفت: این پروژه به صورت سه ماهه در زنجان اجرا می‌شود.