استقبال مردمی از کتاب یادت باشد در استان بوشهر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سپاس؛ عباس صالحی نیک نماینده فروش کتاب یادت باشد در استان بوشهر به خبرنگار سپاس گفت: این کتاب روایتی کاملاً عاشقانه از چهار سال زندگی شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی‌مرادی است که از پنجره نگاه همسر بزرگوار ایشان روایت شده و توسط محمدرسول ملاحسنی به رشته تحریر درآمده است، کتابی که در 10 فصل فراز و فرود یک زندگی عاشقانه را از روز نخست خواستگاری تا روزهای بعد از شهادت به تصویر می‌کشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

صالحی نیک ادامه داد: این کتاب در مدت کوتاهی با استقبال مردمی تاکنون بیش از هزار جلد فروش داشته است و این آمار در حال افزایش است.

,

وی گفت: همراه کتاب «یادت باشد» بیست سؤال که از متن کتاب طراحی شده است به همراه کد قرعه‌کشی تحویل مخاطبان می‌شود. هر خواننده می‌تواند پس از خرید کتاب و مطالعه آن با پاسخگویی به سؤالات در مسابقه کتابخوانی شرکت کند.

,

نماینده فروش کتاب یادت باشد در استان بوشهر گفت: برای نوشتن این کتاب 2 سال زمان صرف شده است و از اسفند سال گذشته تاکنون به چاپ نهم رسیده است.

,

وی گفت: علاقمندان می توانند برای خرید این کتاب عدد 77 را به سامانه 5000538134 ارسال کنند.

,

به گزارش سپاس؛ حمید سیاهکالی مرادی در سال 1368 در قزوین به دنیا آمد و در پاییز سال 1394 و در سن 26 سالگی در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسید.

,

انتهای پیام/

]
کتاب یادت باشد با استقبال مردمی در استان بوشهر در مدت کوتاهی بیش از هزار جلد فروش کرد.