آمادگی پلیس راه استان قزوین برای تعطیلات عید فطر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نصر الله بیگلری در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: پلیس راه استان قزوین با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از گشت‌های پلیسی محسوس و نامحسوس، در ایام تعطیلات عید فطر، ایمنی سفر را در کلیه محورهای مواصلاتی استان قزوین برقرار می‌کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


رئیس پلیس راه استان افزود: در محورهای مواصلاتی استان 25 دستگاه دوربین هوشمند ثابت و 55 دستگاه دوربین کنترل سرعت دستی برای کنترل تخلفات رانندگی در جاده‌های استان، رصد کامل نحوه رانندگی رانندگان، برخورد قاطع و پیشگیرانه با تخلفات رانندگان متخلف و جلوگیری از بروز هر گونه حوادث تلخ فعال است.

اینمسئول با اشاره به استقرار 6 ایستگاه پلیس راه جاده ای تصریح کرد: افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس و نظارت کامل بر رفتار ترافیکی رانندگان با استفاده از دوربین‌های نظارتی و کنترل تخلفات هوشمند و برخورد قاطع و بدون اغماض با تخلفات رانندگان متخلف و توقیف خودروهای آنان در دستور کار این پلیس قرار دارد. 

بیگلری اضافه کرد: با توجه به اینکه به صورت روزانه بالغ بر 2 هزار دستگاه اتوبوس در حال تردد در جاده‌های استان هستند، نظارت و کنترل مستمر بر رفتار رانندگان ناوگان مسافربری به خصوص رانندگان اتوبوس‌ها با سامانه هوشمند کنترل الکترونیکی با دقت انجام خواهد شد. 

رئیس پلیس راه استان قزوین توصیه کرد: با توجه افزایش تردد در جاده‌های استان، رانندگان قبل از شروع سفر از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل و ضمن همراه داشتن تجهیزات لازم، در زمان رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت و از ارتکاب هر گونه تخلفات رانندگی پرهیز کنند تا با حمایت پلیس راه استان بعنوان چتر نظارتی راه‌های استان سفری ایمن و خوش را تجربه کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
رئیس پلیس راه استان قزوین از آمادگی این پلیس در محورهای مواصلاتی در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.