ادامه تولید «هیات مدیره» در هاله‌ای از ابهام
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از پخش سریال نوروزی «هیات مدیره» به کارگردانی مازیار میری، بنا به گفته تهیه کننده و نویسنده قرار بود تا فصل بعدی این سریال نیز ساخته شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اما با گذشت زمانی طولانی از پایان پخش این سریال، هنوز هیچ خبری از اعلام قطعی سازمان به تهیه کننده نیست و در شرایط کنونی فعلا ساخت ادامه «هیات مدیره» در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

,

بیشتر بخوانید:

همه چیز درباره سریال‌های نوروزی

,

بیشتر بخوانید:

, بیشتر بخوانید:,

همه چیز درباره سریال‌های نوروزی

, همه چیز درباره سریال‌های نوروزی ,

این در شرایطی است که احتمال تغییر قصه و بازیگران نیز در فصل دوم وجود دارد.

,

به گزارش فارس، «هیات مدیره»  به کارگردانی مازیار میری و نویسندگی علی خود سیانی در ایام نوروز به صورت هر شبه از شبکه پنج سیما پخش می‌شد و بعد از تعطیلات نوروز نیز ادامه پیدا کرد. همچنین از ابتدا قرار بود تا این سریال در 100 قسمت برای شبکه پنج سیما ساخته شود. 

,

حدیث میرامینی، احسان کرمی، امیررضادلاوری، رابعه مدنی و الیکا عبدالرزاقی، لیلی رشیدی و زهرا داوود نژاد، رحیم نوروزی و کمند امیرسلیمانی از جمله بازیگران این سریال هستند.

,

هیئت مدیره زندگی زوج جوانی را به تصویر کشید که با نقل مکان به ساختمانی جدید درگیر اتفاقات تازه‌ای شدند و داستان‌هایی که در این مجتمع می‌افتاد دستمایه اصلی این سریال بود.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
با گذشت زمانی طولانی از پایان پخش سریال «هیات مدیره»، هنوز هیچ خبری از اعلام قطعی سازمان به تهیه کننده نیست و در شرایط کنونی فعلا ساخت ادامه این مجموعه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.