داوران بازخوان جشنواره استانی تئاتر معلولین معرفی شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد فیاض بخش در گفتگو با سیرنگ با اعلام این خبر گفت: برای انتخاب داوران پانزدهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر از پتانسیل و ظریفت شهرستان‌ها استان استفاده شده است و بر این اساس حبیب خدامی از دیلم، حسین زارعی از گناوه و فریبا جعفری از بوشهر بازخوانی آثار بر عهده دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیرنگ,

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند تا 30 تیرماه متون نمایشی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و بازبینی آثار  20 آبان ماه انجام می‌شود.

,

دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر اظهار داشت: جشنواره استانی تئاتر معلولین در سه بخش صحنه‌ای، خیابانی، کودک و نوجوان برگزار می‌شود با موضوع نمایش‌های بخش خیابانی حول محوریت مضامینی برگرفته از مسائل و مشکلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی افراد معلول و مشکلات جامعه معلولین، فرهنگ شهروندی، مشارکت‌های اجتماعی، فرهنگ و شهرداری، شهروند و محیط‌زیست و... برگزار می‌شود.

,

فیاض بخش یادآور شد: حداقل دوسوم از بازیگران اصلی هر اثر باید از افراد معلول تشکیل‌شده باشد و آثار پذیرفته شده در جشنواره با  تشخیص هیئت‌داوران اثر برتر به جشنواره منطقه‌ای تئاتر خلیج‌فارس معرفی می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر از معرفی داوران مرحله بازخوانی آثار جشنواره خبر داد.