سفتی زمین نقل و انتقالات برای تراکتور/ خارجی‌ها معادلات را عوض می‌کنند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، باشگاه تراکتورسازی با مالک جدید خود به دنبال حضوری قدرتمند در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال است و در این راستا هدایت تیمش را به جان توشاک مربی صاحب‌نام ولزی سپرده است اما با این حال نتوانسته است رضایت هوادارانش را در فصل نقل و انتقالات جلب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرخ‌پوشان دیار آذربایجان در بازار نقل و انتقالات تا به اینجای کار در مقابل 6 بازیکنی که از فهرست این تیم خارج شده‌اند، 5 یار جدید به خدمت گرفته‌اند که در این میان علاوه بر منفی بودن شمار ورودی‌ها در برابر خروجی‌ها، کفه ترازو نیز با حضور کاپیتانان اول و دوم به سمت خروجی‌ها سنگینی می‌کند. 

,

جوردی آلیمدا، مهدی کیانی، محمد ایرانپوریان، فاخر تهامی، عارف آغاسی و سلیمان کرپیچ بازیکنانی هستند که از جمع سرخ‌پوشان جدا شده‌اند و محسن فروزان، علیرضا نقی‌زاده، محمد طیبی، علی عبدالله‌زاده و محمد اهل شاخه یاران تازه وارد تراکتور را تشکیل می‌دهند.

,

بدون‌شک از دست دادن کیانی و ایرانپوریان در صورتی که جانشینان مناسبی برای این بازیکنان جذب نشوند، ضربه بزرگی به تیم تراکتورسازی خواهد بود و این درحالی است که در طرف دیگر حضور یک دروازه‌بان و 3 مدافع در بین خریدهای این تیم، از برطرف کردن مشکلات خط دفاعی حکایت دارد.

,

بطور کلی تراکتورسازان از 6 سهمیه مجاز خود برای جذب بازیکنان لیگ برتری باتوجه به اینکه اهل شاخه بازیکن آزاد محسوب می‌شود، 4 سهمیه خود را استفاده کرده و حالا تنها دو سهمیه لیگ برتری دیگر دارند که می‌توانند نسبت به استخدام آنها اقدام نمایند.

,

از سویی، تیم تراکتورسازی 4 سهمیه خارجی نیز دارد که بیشتر امید هواداران به همین نفرات بسته شده است چراکه زنوزی وعده داده است تا بازیکنانی باکیفیت که نظیر آنها تاکنون در فوتبال ایران حضور نداشته‌اند، جذب شوند.

,

البته تراکتوری‌ها خوش شانس بودند که تربیت بدنی نیروهای مسلح با ادامه خدمت بازیکنان سرباز در این تیم با وجود نظامی نبودن باشگاه موافقت کرد چون در غیر این صورت و جدایی سربازان، تیم محبوب پرشورها با کمبود بازیکن روبرو و مصائب لیگ هفدهم به نوعی دیگر برای آنها تکرار می‌شد.

,

با این اوصاف، بایستی منتظر ماند و دید که تراکتورِ مدل لیگ هجدهم که در ساختار باشگاهی نیز دچار تحول شده و به بخش واگذار گردیده است، چگونه بسته خواهد شد و آیا این تیم بار دیگر به صف مدعیان فوتبال ایران بازخواهد گشت یا خیر؟ 

,

انتهای پیام/

]
تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات نتوانسته است انتظارات هوادارانش را برآورده کند.