خیابان های پایتخت اقتصادی کشور در قرق متکدیان پاکستانی!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ پدیده تکدی گری یکی از معضلات اجتماعی در سراسر کشور به شمار می آید و متکدیان با ایجاد ترحم  و احساس دل سوزی در افراد برای دریافت پول بی زحمت تلاش می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

متکدیان که از ساعات اولیه صبح تا پاسی از شب بدون توجه به زمان و مکان با لباس های ژولیده در کنار خیابان های شهر به گدایی می پردازند و مردم از روی دل سوزی به آنها کمک می کنند.

,

متکدیان دوره گرد با میوه و بیسکوییتی که رهگذران به آنها می دهند شکم خود را سیر کرده و بدون احساس خستگی به کار خود ادامه می دهند.

,

خیابان های پایتخت اقتصادی کشور میزبان دائمی گدایام ژنده پوش پاکستانی است که با در آغوش گرفتن کودکان شیر خوار با احساسات مردم بازی می کنند و به این طریق به درآمدی هنگفت دست می آورند.

,

چهار راه ها و خیابان های پرتردد بندرعباس پاتاق گدایانی است که با  سماجت تمام و با لهجه دست و پا شکسته فارسی تقاضای کمک کرده و جیب های گشاد لباس پاکستانی خود را تا اخر شب پر از اسکناس های باد آورده می کنند.

,

 

,

, ,

متکدیانی که ناقل بیماری هستند

, متکدیانی که ناقل بیماری هستند, متکدیانی که ناقل بیماری هستند,

گروه دیگر از گدایان را مردان پاکستانی شامل می شوند که در کنار کودکان معلول و قطع عضو احساس ترحم شهروندان را بر می انگیزند؛ اکثر پاکستانی های گدا ناقل بیماری های واگیر مختلف بوده که این امر تهدیدی برای سلامت شهروندان می شود.

,

هرچند که مبارزه با پدیده تکدی گری به صورت گسترده توسط مسئولان استان صورت گرفته اما پایتخت اقتصادی کشور با این مشکل دست و پنجه نرم می کند و هر روز شاهد حضور بیشتر این متکدیان پاکستانی در میان شهروندان، بازار های شلوغ و چهارراه های پرتردد هستیم.

,

تکدی گری جرم و متکدی گرمجرم است

, تکدی گری جرم و متکدی گرمجرم است, تکدی گری جرم و متکدی گرمجرم است,

پرویز سالاری، عضو شورای شهر بندرعباس با اشاره به معضل متکدیان در شهر اظهار کرد: متکدیان یک معضل  و ناهنجاری در بندرعباس هستند و حضور متکدیان پیامدهای امنیتی برای شهرهای بزرگ و توریستی دارد و چهره شهر را مخدوش کرده است.

,

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: طبق ماده 712 و 713 قوانین جمهوری اسلامی ایران تکدی گری جرم بوده و فرد متکدی گر مجرم و نیروی انتظامی باید آنها را دستگیر و جمع آوری کند.

,

سالاری با بیان اینکه آسیب های اجتماعی بایستی همه مولفه ها در یک جهت حرکت کنند،  تصریح کرد: متولی هم جهت نمودن این مولفه ها استاندار بعنوان عالی رین مقام اجرایی دولت در استان و فرماندار نیز در شهرستان است.

,

وی خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت های بندرعباس و حضور گردشگران در این شهر اگر معضلاتی نظیر آسی های اجتماعی، کودکان خیابانی و مار در خیابان ها و پارک های پرسه بزنند قطعا شرایط مناسبی برای حضور گردشگران وجود نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
خیابان های پایتخت اقتصادی کشور میزبان دائمی متکدیان ژنده پوش پاکستانی است که با تحریک احساسات مردم درآمد هنگفتی را به جیب می زنند.