جزئیات جدید از تلاش نافرجام گروه‌های معاند برای اقدامات تروریستی در شب‌های قدر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رشیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به‌ توهین یکی از نمایندگان به مردم دیار خراسان گفت: این موضوع را نشنیدم، اما اگر جایی به‌ مردم خراسان جسارتی شود، حتماً به‌ عنوان خادم مردم پاسخ‌ خواهیم داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در پاسخ به‌ شایعاتی مبنی بر تلاش گروه‌های معاند برای انجام حملات تروریستی در شب‌های قدر بیان کرد: موضوع خاصی در مشهد نداشتیم، مواردی بود که اصلاً به‌ جایی نرسید، اقداماتی بود که قبل از اینکه به اهدافشان برسند، توسط نیروهای امنیتی جمع شدند.

,

استاندار خراسان رضوی که برای شرکت در جلسه شورای اداری به نیشابور سفر کرده بود، افزود: سومین بار است که طی 45 روز اخیر به‌ نیشابور سفر می‌کنم و امروز هم با هدف شرکت در نشست شورای اداری شهرستان و صحبت درباره توسعه استان و تنش‌های بازار اقتصاد تدابیری در راستای هماهنگی دستگاه‌ها به این شهر آمدم.

,

رشیدیان خاطرنشان کرد: در این جلسه برای تداوم تولید و افزایش اشتغال و هماهنگی برای پرداخت تسهیلات برنامه‌ریزی شد که بتوانیم بیش از 5 هزار شغل طی سال جاری در نیشابور اجرا شود.

,

انتهای پیام/ن

]
استاندار خراسان رضوی درباره تلاش گروه‌های معاند برای حملات تروریستی در شب‌های قدر در مشهد مقدس گفت: موضوع خاصی در مشهد نداشتیم، مواردی بود که به‌جایی نرسید و معاندان قبل از اینکه به اهدافشان برسند، توسط نیروهای امنیتی جمع شدند.