قطع درختان مانع ساخت بیمارستان جایگزین در مجاورت بیمارستان هفتم تیر شهرری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری ؛ در بازدید مسئولان شهری از بیمارستان هفتم تیر شهرری موانع مربوط به ساخت بیمارستان مجهز و جایگزین در مجاورت آن بررسی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری, آفتاب ری,

طی این بازدید که با حضور علیجانی(نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس)، صفوی شهردار منطقه 20، خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران، مسئولین محیط زیست و فضاهای سبز شهرری برگزار شد، رِئیس بیمارستان هفتم تیر با اشاره به قدمت 50ساله این بیمارستان و کمبود تجهیزات پزشکی اظهار داشت: در حال حاضر 6 اتاق عمل فعال و اشغال و 210 تخت وجود دارد که در قیاس با مصدومان و بیماران ارجاعی به این بیمارستان بسیار محدود است. محمدامین زارع با بیان اینکه در مجاورت ساختمان اورژانس، فضای مناسب و کافی برای ساخت بیمارستانی مجهز وجود دارد از مسئولین خواست با همکاری و حل مخالفت شهرداری و مسئولین محیط زیست نسبت به قطع درختان محدود در آن نقطه، شرایط ساخت این بیمارستان را فراهم کنند. از طرفی مسئولین شهرداری و محیط زیست می گویند احداث این بیمارستان در آن نقطه مستلزم قطع 170 اصله درخت می باشد و می بایست این پروژه در نقطه دیگری احداث شودد.

,

در ادامه و پس از این بازدید مسئولین مربوطه به دفتر شورای شهرستان ری مراجعه و طی جلسه ای، نهایتا مقرر گردید در روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران ری و تجریش با حضور اعضای کمیسیون نتیجه نهایی اعلام شود.

,

انتهای پیام/

]
بررسی موانع ساخت بیمارستان مجهز و جایگزین در مجاورت بیمارستان هفتم تیر شهرری با حضور مسئولین شهری انجام گرفت.