آمریکا به دنبال لغو حقوق ملی مردم فلسطین است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «صائب عریقات» دیپلمات فلسطینی و  دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین، تأکید کرد که واشنگتن تلاش می کند تا پرونده فلسطین را از یک پرونده سیاسی به یک پرونده حقوق بشری تبدیل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس این خبر به گفته عریقات، آمریکا در همین راستا خواستار از میان برداشتن تشکیلات خودگردان فلسطین شده و گفته این اقدام باید به دلیل وفاداری تشکیلات خودگردان به اصول ملی فلسطین و قدس به عنوان پایتخت فلسطین صورت بگیرد.

,

وی تأکید کرد که دولت آمریکا دولتی را در فلسطین می خواهد که به خواسته و واقعیتی که آمریکا ترسیم می کند تن دهد و بازی خطرناکی را با هدف تغییر حقوق ملی فلسطینی ها با پروژه های حقوق بشری آغاز کرده است.

,

اخیرا و در پی تشدید درگیری ها در غزه ، دبیرکل سازمان ملل نیز نسبت به شعله ور شدن جنگ در نوارغزه هشدار داده و در واکنش به شمار شهدای فلسطینی که به وسیله اسرائیل به شهادت رسیده اند اعلام کرد که از این آمار شوکه شده است.

,

منبع: مهر

]
صائب عریقات دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین تأکید کرد که آمریکا تلاش می کند تا حقوق ملی مردم فلسطین را از بین برده و تشکیلات خودگردان فلسطین را از میان بردارد.