مددی: چرا باید موافق مذاکره با آمریکایی‌ها باشم؟/ برجام مصداق بارز نتیجه مذاکره با آمریکایی‌هاست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی مددی در گفت‌وگو با آناج در پاسخ به این سوال که نظرش درباره نامه ارسالی عده‌ای از اصلاح‌طلبان به رهبر انقلاب و تاکید بر لزوم مذاکره مستقیم با آمریکا، با عصبانیت ابراز داشت: چرا باید موافق مذاکره با آمریکا باشم؟ مگر آن‌ها در قضیه برجام صداقت نشان دادند و بر تعهدات‌شان پایبند بودند؟!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تاکید کرد: برجام مصداق بارز نتیجه مذاکره با آمریکایی‌هاست و آنان به‌ هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و در طول تاریخ به هیچ قرارداد بین‌المللی شان عمل نکرده‌اند.

,

نماینده مردم میانه در دوره نهم مجلس شورای اسلامی که خود را از مخالفان سرسخت حزب کارگزاران می‌نامید و در عین حال از دولت یازدهم حمایت می‌کرد، در پاسخ به این سوال که شما با وجود اذعان به ماهیت آمریکایی‌ها چرا در مجلس به برجام رأی مثبت دادید، متذکر شد: حرف‌های زیادی در این خصوص برای گفتن دارم و به‌ زودی این مباحث را در گفت‌وگو با آناج علنی خواهم کرد.

,

گفتنی است؛ مددی سیزدهم خرداد ماه سال 95 در گفت‌وگو با آناج با بیان اینکه نگاهی که به برجام داشت عملی نشد و به بدعهدی دولت اوباما اشاره و از رأی مثبت به برجام ابراز پشیمانی کرده بود.

,

انتهای پیام/

]
نماینده سابق میانه که پیش‌تر از رأی به برجام ابراز پشیمانی کرده بود، این‌بار نیز به درخواست عده‌ای جهت مذاکره با آمریکایی‌ها واکنش نشان داد.