آغاز طرح «نشاط در روستا» در استان بوشهر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سپاس؛ مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد نیمدری سبز اظهار داشت: با اجرای نمایش میدانی، عروسکی گلینا در روستای تل تل شهرستان گناوه طرح نشاط در روستا در شهرستان گناوه آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 محمد مظفری افزود: در این طرح نمایش‌هایی در فضای باز با موضوعات آیینی و مذهبی در روستاها در حضور خانواده‌ها اجرا خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه در بیشتر روستاها فضا و امکانات مناسب برای اجرای نمایش وجود ندارد و عملاً مردم روستاهای استان بوشهر از دیدن تئاتر محروم هستند، افزود: تلاش ما این است با تولید و اجرای نمایش‌های میدانی و فضای باز بتوانیم در کنار مردم روستاهای استان به توسعه نشاط در بین روستانشینان کمک کنیم.

,

این هنرمند خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری گروه تئاتر ایلیا و بیش از 20 نفر از هنرمندان شهر گناوه برگزار می‌شود.

,

مظفری با بیان اینکه در مرحله اول این طرح دو نمایش بیرونی در تعدادی از روستاها اجرا می‌شود، یادآور شد: این مجموعه پیش‌ازاین نیز در حوزه اجرای تئاتر در فضاهای روستایی تجربیات خوبی دارد و استقبال روستانشینان از اجرای نمایش باعث شده موسسه نیمدری سبز و گروه تئاتر ایلیا این تجربه موفق را تکرار کنند.

,

مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد نیمدری سبز تأکید کرد: همه دستگاه‌های مسئول و متولیان خدمات فرهنگی در روستاها باید برای توسعه فعالیت‌های هنری در روستاها کمک کنند و همکاری بخشداران و دهیاران در این طرح یک ضرورت است.

,

شایان ذکر است اولین روز اجرای این طرح در روستای تل تل شهرستان گناوه با استقبال خوب مردم روبرو شد.

,

/ انتهای پیام

]
سازمان مردم‌نهاد نیمدری سبز طرح «نشاط در روستا» را با هدف توسعه نشاط اجتماعی و با اجرای نمایش‌های خیابانی در روستاها آغاز کرد.