نگارنده های نامه به ترامپ یک سری فراری هستند/ باید بابت این کار اشتباه از مردم عذرخواهی کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، نامه‌ای مشترک از برخی اصلاح‌طلبان داخل کشور و اپوزیسیون خارج از کشور منتشر شد که در آن طرح مذاکره مستقیم با ترامپ و تضمین گرفتن از او مطرح شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از 8دی، نامه‌ای مشترک از برخی اصلاح‌طلبان داخل کشور و اپوزیسیون خارج از کشور منتشر شد که در آن طرح مذاکره مستقیم با ترامپ و تضمین گرفتن از او مطرح شده است., 8دی,

در این نامه اسامی شماری از اصلاح‌طلبان تندرو همچون غلامحسین کرباسچی، احمدی منتظری، ابوالفضل بازرگان و نیز اپوزیسیون خارج از کشور  از جمله جمیله کدیور، رضا علیجانی به‌چشم می‌خورد.

,

** نگارنده های نامه به ترامپ یک سری آدم فراری هستند که عموما از کشور فرار کرده اند

, ** نگارنده های نامه به ترامپ یک سری آدم فراری هستند که عموما از کشور فرار کرده اند,

حجت الاسلام محمد زارع فومنی در گفت و گو با خبرنگار 8دی در واکنش به نامه مشترک برخی اصلاح‌طلبان داخل کشور و اپوزیسیون خارج از کشور، اظهار کرد: من این ها را اصلاح طلب نمی دانم این ها یک سری آدم فراری هستند که عموما از کشور فرار کرده اند.

, 8دی ,

وی با بیان اینکه این کار در کل کار اشتباهی بود، گفت:  این نامه در چنین موقعیتی به ضرر کشور ما خواهد شد.

,

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات اضافه کرد: شکاف و اختلافی که بین اروپا و آمریکا ایجاد شده است فرصت خوبی است که باید از آن استفاده شود.

,

زارع فومنی با بیان اینکه باید از این فرصت و شکاف ایجاد شده استفاده کنیم، اظهار کرد: کسانی که این نامه را نوشتند کار اشتباهی کردند و باید حتما از مردم عذر خواهی کنند.

,

انتهای پیام/

]
دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه نگارنده های نامه به ترامپ یک سری آدم فراری هستند که عموما از کشور فرار کرده اند، گفت: کسانی که این نامه را نوشتند کار اشتباهی کردند و باید حتما از مردم عذر خواهی کنند.