اجرای طرح جوانه های صالحین در 19 پایگاه مقاومت بسیج اسدآباد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار نافع، با اشاره به هجمه دشمن و سرمایه گذاری در راستای تخریب افکار جوانان، از اجرای طرح جوانه های صالحین در راستای مقابله با آن و پرکردن اوقات فراغت جوانان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی گفت: امسال در 19 پایگاه مقاومت بسیج طرح جوانه های صالحین اجرا میشود که ازاین تعداد 6 پایگاه مربوط به خواهران و 13 پایگاه برای برادران است.

,

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: دشمن با بیراهه کشاندن جوانان آنان را از فضای دین و تربیت اسلامی دور نگه می دارد که نمونه این بیراهه موضوع استفاده از سگ و به همراه کردن آن است که از فرهنگ غلط عربی ها گرفته شده است.

,

وی ادامه داد: از جمله برنامه های طرح جوانه های صالحین که بارویکرد مسجدمحوری در قالب برنامه های فرهنگی، تربیتی، آموزشی و مهارتی برای جوانان است.

,

مرادی برگزاری اردوهای زیارتی سیاحتی در بخش نوجوانان و جوانان، کلاسهای باموضوعات نظامی از جمله سلاح شناسی، کلاسهای صنایع دستی، خیاطی، برگزاری کلاسهای علمی و هنری، قرآنی شامل روخوانی، تجوید و مفاهیم، نشست های بصیرتی با موضوع گفتمان انقلاب است.

,

وی جذب افراد در بسیج را یکی از اهداف مهم در اجرای طرح جوانه های صالحین خواند و گفت: شعار امسال این طرح با عنوان رشد و بالندگی جوانان با رویکرد قرآن و مسجد نامگذاری شده که ما با برگزاری برنامه ها در مساجد به آنها رونق بدهیم.

,

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در ادامه به آماری از برگزاری برنامه ها در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته در 17 پایگاه طرح جوانه های صالحین اجرا شد که 6 مورد مربوط به خواهران و مابقی برای برادران بود.

,

وی خاطرنشان کرد: بیش از سه هزاز نفر درطرح جوانه های صالحین شرکت کردند که ازاین تعداد هزار و 200 نفر از نوجوانان وجوانان به اردوی تفریحی اعزام شدند.

,

مرادی برگزاری 350 مورد کلاس امدادونجات، آموزش روخوانی مفاهیم و تجوید برای 180 نفر ، شرکت 84 نفر در آموزش های صنایع دستی، شرکت 47 نفر در اموزش خیاطی، شرکت 37 نفر در تببین گفتمان انقلاب برگزاری 75 مورد مسابقات ورزشی رااز جمله اقدامات انجام شده در سال گذشته در اجرای طرح جوانه های صالحین برشمرد.

,


انتهای پیام/

,
]
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از اجرای طرح جوانه های صالحین در سطح 19 پایگاه مقاومت بسیج در این شهرستان خبر داد.