برای رسیدن به اهداف فرهنگی باید وحدت بین هیئات مذهبی مورد توجه قرار گیرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; هم اندیشی مداحان شاخص و اعضای شورای هیئات قرچک در ادره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,

حجت‌ الاسلام و المسلمین رضا غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی قرچک در این هم اندیشی اظهار داشت: هیئات مذهبی مکانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی قرچک گفت: برای رسیدن به اهداف فرهنگی و توجه به منویات مقام معظم رهبری باید است که از قداست خاصی برخوردار بوده ، لذا نباید اهداف شخصی بعضی از افراد موجب شود این مقدسات را خدشه دار کنند.

,

وی گفت: برای رسیدن به اهداف فرهنگی و توجه به منویات مقام معظم رهبری باید وحدت بین شورای هیئات مذهبی مورد توجه قرار گیرد و لذا ما باید با برنامه ریزی، ارائه و اجرای برنامه های فرهنگی، کدورت ها و اهداف شخصی را کنار گذاشته تا برنامه ها به شکل کامل تری افزایش یابد.

,

غلامی با تأکید بر اینکه هیئت ها نقش کلیدی در گسترش فضای دینی در شهرستان دارند تصریح کرد: بر این اساس ضرورت دارد که نسبت به ارزیابی هیئات، اقدام جدی بعمل آید تا هیئت های فعال و برتر بعنوان الگوی سایر هیئت ها معرفی گردند.

,

وی در پایان بااشاره به اینکه یکی از اهداف مهم سازمان تبلیغات اسلامی زدودن آسیب های مداحی و خرافات است، افزود: هدف ما از برگزاری دوره های آسیب شناسی مداحی این است که مداحی ما بدون عیب و نقص و مورد رضای حق تعالی واهل بیت عصمت وطهارت (ع) باشد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قرچک گفت: برای رسیدن به اهداف فرهنگی و توجه به منویات مقام معظم رهبری باید وحدت بین شورای هیئات مذهبی مورد توجه قرار گیرد