افتتاح طرح جوانه‌های صالحین با نام شهید معروف 13 ساله اسدآبادی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، پیش از ظهر امروز طرح جوانه‌های صالحین شهرستان اسدآباد در 19 پایگاه مقاومت بسیج با نام بسیج 13 ساله اسدآبادی و حضور مادرش در حسینیه آیت الله خامنه ای این شهر کلید خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

افتتاحیه این طرح با حضور فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد، مسئول تعلیم و تربیت انصار الحسین(ع) استان همدان، جوانان و جمعی از مسئولان ادارات در حسینیه آیت الله خامنه ای این شهر افتتاح شد.

,

اجرای طرح جوانه های سالحین در 197 پایگاه بسیج
در این آئین افتتاحیه این مراسم مسئول تعلیم و تربیت انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه طرح جوانه های صالحین طی 5 سالی است که در استان در حال انجام است، گفت: امسال این طرح در 197 پایگاه بسیج خواهر و برادر در حال اجراست.

, اجرای طرح جوانه های سالحین در 197 پایگاه بسیج,
,

حجت الاسلام اسماعیل بیگی تصریح کرد: سهم اسدآباد از اجرای طرح جوانه های صالحین در 19 پایگاه است که برنامه‌های مختلف آموزشی، اعتقادی، ورزشی، فرهنگی، بصیرتی و .. انجام خواهد شد.

,

وی گفت: پیش بینی میشود که امسال 15 هزار نفر از نوجوانان و جوانان در 197 پایکاه مقاومت بسیج و در برنامه های متنوع شرکت کنند.

,

پیش بینی حضور 15 هزار بسیجی در برنامه های طرح جوانه های صالحین
مسئول تعلیم و تربیت انصار الحسین(ع) استان همدان یکی از اهداف مهم اجرای طرح جوانه های صالحین را بسترسازی برای جذب افراد در نهاد بسیج و تربیت نیروی ارزشی و انقلابی خواند و گفت: البته برنامه های مختلفی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، فرنی، .ورزشی و غیره پیش بینی شده است.

, پیش بینی حضور 15 هزار بسیجی در برنامه های طرح جوانه های صالحین,
,

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد طرح جوانه های صالحین را یکی از طرح های وابسته به شجره طبیه صالحین خواند و گفت: این طرح در طول سه ماه تابستان و در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان در 19 پایگاه مقاومت بسیج انجام می‌شود.

,

سرهنگ حسن مرادی یکی از مؤلفه ها و مأموریت‌های بسیج را بصیرت افزایی در بین قشر جوان و نوجوان خواند و افزود: دشمن با وارونه جلوه دادن پیشرفت‌های ایران در زمینه های مختلف از له انرژی هسته ای و موشک به دنبال تضعیف نظام است که باید جوانان و نوجوانان نبست به ای امر هوشیار کرد.

,

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند به جوانان ما القاء کند که نظام کارایی ندارد، افزود: این وظیفه یک بسیجی است که در حفظ و پاسداری از این انقلاب و نظام وظیفه روشنگری را انجام دهد.

,

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به خصوصیات بارز شهید محمدرسول رضایی بسیجی 13 ساله ای که پشتیبان ولایت و رهبری بود، گفت: امروز این طرح را به نام این شهید نامگذاریی کردیم تا در راستای اهداف شهدا و ادامه رهرو او باشیم.

,

انتهای پیام/

]
طرح جوانه‌های صالحین اسدآباد با نام «شهید محمدرسول رضایی» 13 ساله آغاز به کار کرد.