فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید دوران منصوب شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید پایگاه شهید دوران نیروی هوایی ارتش با حضور فرماندهان و جمعی از مسئولین لشگری و کشوری برگزار شد و طی حکمی از سوی امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر خلبان اسماعیل لشکری به فرماندهی پایگاه شهید دوران منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مراسم فرمانده نیروی هوایی با قدردانی از تلاش‌های امیر خلبان محمدی فرمانده سابق پایگاه هوایی شهید دوران گفت: کسب عناوین متعددی که پایگاه شهید دوران در طول مدت فرماندهی امیر محمدی در سطوح مختلف نیروهای مسلح کسب کرده حاکی از موفقیت وی در مسئولیت محوله است.

,

وی در ادامه افزود: با تلاش و پشتکار نیروهای خدوم پایگاه هوایی شهید دوران توانسته‌ایم در رسیدن به خودکفایی درخصوص نوسازی و بازسازی ناوگان نیروی هوایی موفقیت‌های بسیار خوبی را کسب کنیم.

,

شاه‌صفی اظهار داشت: پایگاه هوایی شهید دوران شیراز با قدمت ۶۲ ساله از موفق‌ترین پایگاه‌هایی است که در تعمیر، نگهداری و اورهال انواع هواپیماهای شکاری و ترابری شرقی و غربی فعالیت دارد.

,

فرمانده نیروی هوایی خدمت ده ساله امیر محمدی را در این پایگاه مایه مباهات نیروی هوایی دانست و اظهار داشت: این خلبان شجاع با مدیریت خوب خود، عملکرد بسیار خوبی را در در سطح نیروی هوایی داشته است.

,

در ادامه این مراسم حجت الاسلام رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز با اشاره به رشادت های نیروی هوایی ارتش در تاریخ انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس گفت: نیروی هوایی هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشته است و پایگاه هوایی شهید دوران شیراز یکی از مراکزی است که در همه زمینه‌ها توانسته است افتخار آمیز باشد. 

,

حجت الاسلام سیداحمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در پایان این مراسم گفت: منطقه هوایی شهید دوران شیراز در همه زمینه‌ها تنوع هواپیمایی دارد و متخصصان این پایگاه شکاری ترابری علاوه بر تخصص فنی و عملی در حوزه‌های فرهنگی و دینی پیشتاز همه پایگاه‌های نیروی هوایی در کشور هستند.

,

گفتنی است امیر خلبان اسماعیل لشکری پیش از این فرماندهی پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر را بر عهده داشته است.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
طی حکمی از سوی امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر خلبان اسماعیل لشکری به فرماندهی پایگاه شهید دوران منصوب شد.