نمایندگان در فرصت باقی مانده از مجلس دهم توصیه های رهبری را چراغ راه قرار دهند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به دیدار اخیر با مقام معظم رهبری گفت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مجلس را در رأس امور دانسته و نمایندگان را عصاره ملت معرفی کرده اند؛ لذا مطمئنا نگاه و انتظاراتشان نیز از این نهاد مقدس بیشتر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با تأکید بر اینکه طبیعی است که نگاه رهبری اینگونه باشد، ابراز کرد: وقتی مجلس شورای اسلامی یکی از ارکان و اساسی و مهم کشور محسوب می گردد بنابراین باید مروج امید در کشور باشد.

,

نائب رییس اول کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این نهاد باید با اقدامات انقلابی خود در جهت رفع گرفتاری ها و مشکلات مردم تلاش کند و باید از مسائلی که موجب روز مرگی می گردد جلوگیری کند.

,

کمالی پور  بیان کرد: امیدواریم شاهد شکوفایی در حوزه های مختلف به  جهت رفع مشکلات کشور باشیم؛ همان گونه که نگاه رهبری به مجلس شورای اسلامی نیز این است؛ بنابراین مجلس و نمایندگان در مدت زمان باقی مانده از مجلس دهم توصیه های رهبری را چراغ راه قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]
کمالی پور گفت: امیدواریم شاهد شکوفایی در حوزه های مختلف به جهت رفع مشکلات کشور باشیم؛ بنابراین مجلس و نمایندگان در مدت زمان باقی مانده از مجلس دهم توصیه های رهبری را چراغ راه قرار دهند.