قاتل پیرزن ۷۲ ساله مفیدآبادی توسط نیروی انتظامی کردکوی دستگیر شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ علی اکبر خرمی در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار ما گفت: در تاریخ ۳۰ خردادماه ۹۷ از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ قتل خانم مسنی در روستای مفیدآباد در حوزه استحفاظی شهرستان کردکوی به ما اطلاع داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

وی با بیان اینکه به اتفاق عوامل پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل مورد نظر حضور پیدا کردیم، افزود: مشاهده شده این خانم ۷۲ ساله در اثر اصابت ضربات چاقو در داخل حیاط منزل خود به قتل رسیده و مقداری طلاجات که همراه مقتوله بوده به سرقت رفته است.

,

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی اظهار داشت: در بررسی های اولیه صحنه قتل هیچگونه آثاری از قاتل یا قاتلین در صحنه جرم مشاهده نشده است.

,

خرمی با اشاره به اینکه تحقیقات اولیه از اهالی محل، معتمدین و بستگان مقتوله و اقدامات فنی و مخابراتی و گسترش چتر اطلاعاتی در محل وقوع جرم انجام شد، خاطرنشان کرد: شخصی با هویتی معلوم که از روز حادثه خود را از دید عموم مخفی نموده بود که به محل کار خود مراجعه نمی کرده است شناسایی و مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفت و سرانجام در روز جاری در محل کار خود دستگیر شد و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

,

وی بیان کرد: پس از انجام بازجویی فنی به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه قتل را ضعف شدید مالی با همدستی یکی از دوستان خود اعلام کرد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی افزود: آلت قتاله و کلیه اقلام مسروقه متعلق به مقتوله نیز از داخل خودروی شخصی وی که بصورتی کاملا ماهرانه جاساز شده بود کشف و در ادامه همدست وی نیز دستگیر شد.

,

خرمی بیان کرد: پرونده قضایی تکمیل و به مرجع قضایی ارسال شده است.

,

گفتنی است؛ قاتل پیرزن ۷۲ ساله متولد ۱۳۶۴ است و باید گفت این قاتل یک جوان است.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از دستگیری قاتل پیرزن 72 ساله پس از گذشت 10 روز در این شهرستان خبرداد.