کسب دیپلم افتخار مسابقات کانگورو توسط 81 دانش آموز تنگستانی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، مسئول خانه ریاضیات شهرستان تنگستان  این موفقیت را به دانش آموزان اولیا ، معلمان و مدیران مدارس شرکت کننده تبریک گفت و اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی این مسابقه استعدادیابی دانش آموزان در حیطه‌های متفاوت  است که امیدواریم خانواده ها بیش از پیش به این مهم توجه و در جهت رشد و پویایی فرزندان خود تلاش کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

دل بوت تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقه ارتقاء درک ریاضی دانش آموزان، رشد توانمندی آنها برای لذت بردن از فعالیتهای هوشمندانه، کمک به دانش آموزان در درک کاربرد ریاضی در فعالیت های روزانه و قوانین طبیعی ، ایجادفضایی شاد با هدف علاقمند کردن دانش آموزان به ریاضیات، تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان در یادگیری ریاضیات وافزایش مهارت حل مسئله در بین دانش آموزان است.

,

گفتنی است مسابقات ریاضیات کانگورو یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های ترویج ریاضیات در دنیاست که با هدف ارتقای درک ریاضی دانش‌آموزان و رشد توانمندی آنان برای لذت بردن از فعالیت‌های هوشمندانهٔ ریاضی برگزار می‌شود. این مسابقه در شهرستان تنگستان همزمان با سراسر کشور در  31 فروردین ماه 97 برگزار شده بود.

,

انتهای پیام/

]
در مسابقات بین المللی کانگورو 81 نفر از دانش آموزان تنگستانی در بین 223 نفر شرکت کننده، موفق به کسب دیپلم افتخار از این مسابقات شدند.