تصادفات آخر هفته در فریدونشهر چهار کشته بر جای گذاشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا زمان پور در گفتگو با صاحب نیوز، از وقوع سه حادثه تصادف در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در فریدونشهر خبر داد که منجر به فوت چهار نفر و مصدومیت شش نفر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: در روز چهارشنبه واژگونی خودروی پراید در جاده فریدونشهر - چغیورت یک کشته برجای گذاشت و سه سرنشین دیگر این خودرو مصدوم شدند که پس از تماس با اورژانس، به بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) این شهرستان منتقل شدند.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر اظهار کرد: همچنین در روز پنجشنبه حادثه رانندگی منجر به فوت دیگری در این شهرستان به وقوع پیوست و یک دستگاه خودرو مزدای دوکابین با چهار سرنشین در گردنه کلوسه واژگون شد که در اثر این حادثه دو نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

,

وی از وقوع حادثه تصادف منجر به فوت دیگری در روز جمعه خبر داد و تصریح کرد: در روز جمعه نیز در اثر واژگونی یک خودروی خاور در روستای میدانک، راننده این خودرو جان خود را از دست داد و دیگر سرنشین خاور دچار مصدومیت شد.

,

عدم رعایت سرعت مطمئنه در پیچ و خم‌های استاندارد و غیراستاندارد جاده‌های روستایی این شهرستان، مهمترین عامل تصادفات در سال‌های اخیر در فریدونشهر بوده است.

,

فریدونشهر در روزهای آخر هر هفته به لحاظ موقعیت آب و هوایی و اقلیمی این شهرستان و بهره مند بودن از طبیعتی جذاب، میزبان خیل عظیمی از گردشگران است که بعضا به علت عدم رعایت احتیاط در جاده‌های پرپیچ و خم و ناآشنای روستایی این شهرستان، دچار حوادث دردناک این چنینی می‌شوند.

,

انتهای پیام

]
در اثر سه حادثه تصادف در روزهای اخیر در فریدونشهر چهار نفر کشته و شش نفر مصدوم شدند.