طلسم اصلاح بلوار شهید قهاری اسدآباد در حال شکسته شدن!؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، بلوار شهید قهاری به عنوان یکی از معابر اصلی شهر در دو سال گذشته شرایط مناسبی نداشت و این شرایط باعث عذاب بسیاری از اقشار مردم شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

این بلوار به علت در مسیر قرار گرفتن نقاط مهمی همچون شهرک سیداحمد، بیمارستان قائم(ع)، دانشگاه پیام نور، باشگاه کارگران و دو روستای مهم ملحمدره و ترخین آباد روزانه محل عبور بسیاری از ساکنین، پزشکان، بیماران، دانشجویان، ورزشکاران و روستاییان بود که به علت خرابی مسیر نارضایتی‌های بسیاری را به بار آورده بود.

,

 

,

رسانه های شهر نیز بارها و بارها این مهم را از طریق مسئولین شهرداری و شورای شهر پیگیری کرده بودند که بجز جواب "به زودی" جواب دیگری از این افراد نشنیده بودند.

,

 

,

در چند روز گذشته و پس از ماه مبارک رمضان همشهریان شاهد تحرکاتی در این مسیر بوده اند که نوید اصلاح بلوار مذکور را می‌دهد.

,

 

,

شهردار اسدآباد در گفت‌وگویی با خبرنگار نافع؛ در این زمینه اظهار کرد: پس از حضور در شهرداری و باتوجه به اهمیت این مسیر تصمیم به اصلاح ریشه ای آن گرفتیم که بعلت هوای فصل سرما، بارشهای فصل بهار و عدم تراکم استاندارد آسفالت مجبور به به تأخیر انداختن موضوع فوق شدیم اما پس از ماه مبارک رمضان و فرارسیدن فصل تابستان اصلاح این مسیررا آغاز کردیم.

,

 

,

کاظم سعیدی اضافه کرد: پس از مشورت باچند تن از معتمدین شهرک یادگارامام(ره) تصمیم براین شد تا جداول این بلوار را نیز تعویض کنیم.

,

 

,

وی ادامه داد: اگرچه تعویض جداول بلوار هزینه ای مابین 250 تا 300 میلیون تومان به شهرداری تحمیل میکند اما این هزینه را متقبل شدیم تا همشهریان از محیطی زیباتر بهره مند شوند.

,

 

,

شهردار اسدآباد در پایان به ترمیم چمن و تعویض خاک این بلوار نیز اشاره کرد و گفت: قرارداد حمل و پخش آسفالت این بلوار را نیز منعقد کرده ایم بطوریکه آسفالت ریزی بلافاصله بعد از اصلاح جداول انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
پس از نزدیک به دو سال خبرهای خوشی از تعمیر و اصلاح بلوار شهید قهاری به گوش می‌رسد.