درخواست دانشجویان از مراجع تقلید درباره مطالبات مردم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با ارسال نامه‌ای حضور مراجع عظام تقلید درخواست کرد پیگیر مطالبات مردم از مسئولان باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


به گزارش تسنیم، در بخشی از این نامه آمده است: حقیقتا هیچ انسان منصفی نمی‌تواند نقش بی‌بدیل روحانیت و علما را در بسیاری از جنبش‌ها و مبارزات مردمی در طول تاریخ انکار کند. طلایه‌داری علما در بسیاری از بزنگاه‌های تاریخی این مرز و بوم همواره جریان ساز بوده است و اتحاد میان علمای دین و امت مسلمان سازنده ترکیب شکست ناپذیری است که بسیاری از موانع دشوار را درنوردیده است.

  این نامه می‌افزاید: بهتر از فرزندان خودتان در دانشگاه‌ها مستحضر هستید، آنچه مایه آبروی مرجعیت و علمای اسلام است همین دستگیری از مردم و توجه به مطالبات مادی و معنوی آنان است و چه چیز بهتر از آن است که مراجع عظام علاوه بر حراست از احکام شرع مقدس، در مقام پناه و ملجا مردم بایستند و به حرمت امت و اعتمادی که به حضرات آیات کرده و در مسائل شرعی خودشان به شما بزرگوارن اقتدا کرده اند، خود را وکیل مردم بدانند؟

در بخش دیگری از این نامه با اشاره به معضلات امروز کشور نظیر بحران ارز و طلا، بالارفتن بی‌حساب قیمت برخی اجناس، کاهش قدرت خرید مردم و فشارهای متعددی که بر گرده تولیدکنندگان داخلی وارد می‌شود، تاکید شده است: آنچه که از مراجع عظام تقلید توقع می‌رود آن است که با اتخاذ مواضع درست، اصولی و مطالبه از مسئولین امر پیگیر مطالبات مردم باشند. دانشجویان بسیجی مدتهاست هم قسم شده‌اند که در راستای پیگیری مطالبات مردمی پیشگام باشند و اجازه ندهند طلایه داری مطالبات به حق مردم به دست جماعت  فرصت‌طلب و سودجویی بیافتد که جز انحراف اعتراضات حقیقی مردم و سواستفاده سیاسی از آن هدف دیگری ندارند. امید داریم شما بزرگواران نیز در این مسیر به دانشجویان انقلابی ملحق شده و آن‌گونه که شایسته مقام علمای مبارز و انقلابی است وارد عمل شوید.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با ارسال نامه‌ای حضور مراجع عظام تقلید درخواست کرد پیگیر مطالبات مردم از مسئولان باشند.