هشدار پلیس فتا البرز در خصوص کلاهبرداری از حساب شهروندان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، « سرهنگ محمد اقبالی» در رابطه با ترفند کلاهبرداران از طریق تماس از رادیو، گفت: در ماه های اخیر افراد سود جو با استفاده از شگرد جدید کلاهبرداری از طریق تلفن و برنده شدن در مسابقات مختلف اقدام به تخلیه حساب بانکی شهروندان می کنند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
سرهنگ اقبالی افزود: با توجه به افزایش شگردهای مجرمانه در سرقت اطلاعات حساب شهروندان و افزایش روزافزون قربانیان در این زمینه و گسترده شدن کلاهبرداری از شهروندان از طریق تماس های مشکوک به شیوه تماس از شبکه های رادیویی و تلوزیونی با اجرای برنامه زنده و ارسال پیامک های وسوسه انگیز ، پیشنهادهای واهی و عوام فریبانه از سوی افراد سودجو و فرصت طلب با محتوای کلاهبرداری مبنی بر برنده شدن تحت عناوین مختلف مثل قرعه کشی ، مسابقه و ... شهروندان باید دقت بیشتری داشته باشند.
,
 
,
رییس پلیس فتا البرز گفت:به منظور پیشگیری از اینگونه جرایم ، شهرواندان گرامی باید در نظر داشته باشند، از آنجایی که برای واریز وجه به حساب عابر‌بانک ، نیازی به حضور صاحب کارت در کنار دستگاه خودپرداز نیست اگر هرگونه تماس تلفنی و یا پیامکی از طرف اشخاصی که خود را نماینده سازمان ها، شرکت ها و یا رادیو و ... مبنی بر اینکه شما برنده (برنده جایزه خوش حسابی ،سفر به عتبات عالیات ،بستن قرارداد و ...)شده اید و برای دریافت جایزه بایستی به دستگاه خود پرداز مراجعه نمائید ، تمام این تماس ها کلاهبرداری بوده و از مراجعه به پای دستگاه ATM جداً خودداری کنید.
 
,
,
انتهای پیام/
,
 
]
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان البرز نسبت به ترفند کلاهبرداران از طریق تماس از رادیو هشدار داد.