جشنواره بین المللی اقوام ایران زمین، مرداد ماه در گرگان برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ "احمد تجری" معاون مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان در خصوص برگزاری جشنواره بین‌المللی اقوام ایران زمین در گلستان گفت: در سال جاری از 10 تا 14 مرداد ماه جشنواره اقوام در گرگان و با 2 روز تاخیر از 16 تا 20 مردادماه نیز این جشنواره در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود: امسال دومین سالی است که گنبدکاووس برگزاری جشنواره اقوام را تجربه می‌کند و بنا داریم با مشارکت و مساعدت همه دستگاه‌های اداری و سمن‌ها، برنامه جامع‌تر و کامل‌تری را در سال جاری برگزار کنیم.

,

معاون مدیر کل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری گلستان تصریح کرد: در سال گذشته, 350 میلیون تومان برای برنامه‌های جشنواره گنبدکاووس در زمینه اسکان، حمل و نقل، پذیرایی و غیره هزینه شد و از آنجایی که اعتباری در این زمینه مصوب نشده و نیاز به تامین اعتبارات داریم، پیشنهاد می‌شود، ردیف بودجه در اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در نظر گرفته شود.

,

"تجری" در پایان تاکید کرد: مشارکت و کمک دستگاه‌های اجرایی در کیفیت اجرا و برگزاری جشنواره تاثیر بسزایی دارد و تلاش داریم برگزاری این جشنواره را در گنبدکاووس دائمی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
معاون مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از برگزاری اقوام ایران زمین در مرداد ماه سالجاری در شهر گرگان خبر داد.