آمریکا هرجا که نتواند سلطه یابد حقوق بشر را علم می‌کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس سروری در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی از ششم تا دوازدهم تیرماه بود که سفارشی ارزشمند از سوی مقام معظم رهبری برای یادآوری جنایات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

وی با اشاره به اینکه ردپای آمریکا در تمام جنایاتی که دردنیا به وقوع می پیوندد وجود دارد افزود: در روز ششم تیرماه با دسیسه آمریکا به جان رهبری سو قصد  شد، در روز هفتم شهادت آیت الله بهشتی و جمع کثیری از یاران امام و ساقط کردن هواپیمای ایرا باس توسط ناو هواپیما بر آمریکا که ساقط شدن یک هواپیمای مسافربری در هوا و کشته شدن تعداد زیادی کودک و زن و بچه بی پناه موجب افتخار برای آمریکا شد.

,

سروری، ترور رئیس زندان اوین و بمباران شیمیایی سردشت را از جمله اقدامات با هماهنگی مستقیم استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار دانست که در ایران و سرزمین های اسلامی در حال شکل گیری است و گفت: هرجا که آمریکا نمی تواند سلطه یابد حقوق بشر را علم می کند و به بهانه آن دست به جنایت می زند و خود را مدافع حقوق بشر اعلام می کند.

,

وی افزود: این همه جنایت مستقیما به دست آمریکا در یمن، افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه و بحرین رخ داده؛ آمریکا با گروه های تروریستی که خود پرورش داده آنها را تروریست نمی داند اما کشوری که در حال پیشرفت و رشد علمی ومعنوی است از آن به عنوان تروریست نام می برد.

,

سروری گفت: در این شرایط است که آمریکا برای تسلط پیدا کردن بر کشورهایی که سرمایه نفت یا منافع و ذخایر زیر زمینی دارد حضور می یابد و در واقع هر جا که ذخایر است روی حقوق بشر دست می گذارد و جنایات هولناکی به وجود می آورد.

,

وی افزود: امروز هم با خروج از برجام و به بهانه تحریم که البته 40 سال است دیگران را تشویق به تحریم می کند اما ایران اسلامی از این دسیسه ها و توطئه ها سرافراز پیروز آمده و راه پر افتخار خود را ادامه می دهند هیچ اتفاقی برای این نظام نمی افتد چون کلید وحدت و ولایت و ماندگاری انقلاب شرایطی است که به خویی از آن پیروی می کنند و ماندگاری انقلاب تا ظهور امام زمان ادامه می یابد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: هرجا که آمریکا نمی تواند سلطه یابد حقوق بشر را علم می کند.