ثمره حقوق بشر آمریکا، جدایی فرزندان از والدین است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن نظری شاهرودی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اینکه حقوق بشر آمریکایی حقوق انسان و بشر نیست، اظهار داشت: حقوق بشری که آمریکا آن را ادعا دارد حقوق بشر حیوانات و گیاهان هم نیست چرا که تفسیر حقوق بشر آمریکایی، جنایت و کشتار و وحشی گری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: حقوق بشر آمریکائی که سالهاست ادعای آن را دارند ابزاری برای ظلم و توحش علیه بشریت است.

,

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اقدام آمریکا در جدا کردن فرزندان از والدین و نگهداری در قفس به بهانه مهاجرت غیرقانونی، گفت: مهاجرت غیر قانونی دلیلی نمی شود تا رفتاری غیر انسانی با بشریت صورت پذیرد و با این بهانه اولاد انسان را در قفس قرار دهند.

,

وی اضافه کرد: این ادعای حقوق بشری آمریکا در حد رفتار با حیوانات هم نیست چرا که حیوانات نیز دارای حق و حقوقی هستند اما مدعیان حقوق بشری رفتاری را در پیش گرفته اند که همانند دوران برده داری است.

,

حجت الاسلام نظری شاهرودی با اشاره به تعبیر رئیس جمهور آمریکا، بیان داشت: رئیس جمهور آمریکا در عرصه بین المللی افرادی را که حقوق مهاجرت را رعایت نمی کنند را حیوان خطاب می کند.

,

وی ادامه داد: ترامپ اینگونه خوی حیوانی خود را نشان داد و اگر سران آمریکائی چنین خوی حیوانی نداشتند در سال 2018 که ادعای تمدن و توسعه انسانی و بشری و کرامت انسانی دارند این چنین رفتارهایی را مرتکب نمی شدند.

,

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خاتمه خاطرنشان شد: چنین حقوق بشری در دنیای امروز کارکرد و جایگاهی ندارد چرا که دنیا توحش و خشونت و ظلم و ستم را نوعی تبه کاری و زشتی تفسیر می کند و هیچ انسانی که چنین روحیه توحش داشته باشد نمی تواند مدعی حقوق بشر باشد.

,

انتهای پیام/

]
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه حقوق بشر آمریکائی که سالهاست ادعای آن را دارند ابزاری برای ظلم و توحش علیه بشریت است، گفت: مهاجرت غیر قانونی دلیلی نمی شود تا رفتاری غیر انسانی با بشریت صورت پذیرد و با این بهانه اولاد انسان را در قفس قرار دهند البته این همان حقوق بشر آمریکایی است.