آغاز مرحله دوم ارزیابی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، عباسعلی بهاری مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در شورای اطلاع‌رسانی خراسان جنوبی گفت: زیرساخت‌های سایت استانداری تعریف و راه‌اندازی شده و بالا آمده است که معرفی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: اخبار در آن سایت بارگزاری شود که اگر خبرنگاران نتوانتد در جلسات شرکت کنند، از آن بتوانند استفاده کنند.

,

 

,

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: تمام فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در سایت بارگزاری شود.

,

 

,

بهاری گفت: مرحله دوم ارزیابی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی آغاز شده است.

,

 

,

وی افزود: دستگاه‌ها را به 10 گروه تقسیم‌بندی و 7 شاخص تعریف کردیم.

,

 

,

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: در رتبه بندی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در شش ماهه اول سال 1396، اطلاعات 110 دستگاه را گرفتیم که 10 رتبه اول به ترتیب عبارتند از: ادارات کل جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فنی و حرفه‌ای، تعاون، کار و رفاه اجتماعی (که رتبه‌های چهارم و پنجم به دلیل نمره برابر، مشترک است)، امور مالیاتی، آب و فاضلاب شهری، بهزیستی، ثبت و احوال و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای.

,

 

,

بهاری گفت: شاخص‌های ارزیابی شامل فعالیت ارتباطات رسانه‌ای، فعالیت‌های الکترونیک ، فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی، فعالیت‌های تبلیغاتی و نمایشگاهی و سمعی و بصری، فعالیت‌های انتشارات و واگذاری امور به بخش خصوصی است.

,

 

,

وی گفت: دستگاه‌ها در هشت گروهِ فرمانداری، بخشداری و شهرداری، نظامی، قضایی و امنیتی، آموزشی و پژوهشی، بانک‌ها، شرکت‌های دولتی، ادارات کل اقتصادی، ادارات فرهنگی و اجتماعی و ادارات کل خدماتی و زیربنایی نیز با یکدیگر مقایسه و برترین‌ها مشخص شدند.

,

 

,

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در خصوص مصوبات جلسات قبل اظهار کرد: مسئولانِ پاسخگویی به رسانه‌ها، مدیرکل مربوطه باشد که مکاتبه شده است، ایجاد وب‌سایت مجزا برای درج اطلاعات مربوط امکان‌سنجی شود که اقدام شد و سایت راه‌اندازی شده و در مرحله آزمایشی است، مدیر نباید درخواست سوال کند، جلسه شورای اطلاع‌رسانی هر ماه برگزار شود و دوره آموزشی تخصصی برای قوانین مطبوعاتی برگزار شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: مرحله دوم ارزیابی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی آغاز شده است.