افزایش ۱۲۸ درصدی ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق پلیس کرمان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ؛ سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان ؛گفت: مبارزه با قاچاق کالا از تأکیدات مقام معظم رهبری و یکی از برون مایه های اصلی شعار سال است که این مهم در مجموعه نیروی انتظامی نیز به شکل جدی مورد توجه قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با تاکید بر اینکه پلیس استان کرمان هم با تمام توان و با بهره گیری از اشرافیت اطلاعاتی در ماموریت ها وارد شده است، افزود: افزایش چندین برابری کشفیات کالای قاچاق طی 3 ماهه نخست امسال نیز یکی از نتایج موثر آن است.

,

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: طی سال جاری در حوزه کشف سوخت قاچاق بیش از 562 هزار لیتر انواع فرآورده های سوختی کشف شد و در حوزه توقیف وسایل نقلیه قاچاق هم200 درصد رشد را شاهد بوده ایم.

,

وی ادامه داد: طی 3 ماهه امسال با تلاش بی وقفه و اشرافیت اطلاعاتی، در حوزه اقلام و وسایل خانگی قاچاق بیش از400 درصد و در زمینه پارچه و سایر منسوجات هم بیش از 300 درصد افزایش کشف رقم خورد.

,

بنی اسدی فر با اشاره به افزایش قابل ملاحظه در زمینه کشف و پیشگیری از ورود خشکبار تصریح کرد: از آنجا که بر سلامتی و بهداشت محصولاتی که در سبد مصرف مردم قرار می گیرند باید نظارت های لازم صورت بگیرد از اینرو جلوگیری از ورود و توزیع اینگونه محصولات با جدیت دنبال می شود.

,

مسئول ارشد انتظامی استان همچنین از افزایش چشمگیر در کشف کود شیمیایی قاچاق خبر داد  و گفت: در این میان تنها کشفیات اقلام آرایشی و بهداشتی حدود یک درصد کاهش داشته که امیدوار هستیم این کاهش اندک هم متاثر از کاهش تقاضا و از سوی دیگر افزایش سطح آگاهی نسبت به تولیدات بیگانه و توجه جدی مردم عزیزمان به ظرفیت های تولید بومی باشد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: قاچاق انواع کالا مانع از رشد و توسعه تولیدات بومی شده و به فضای کار و اشتغال مفید جامعه لطمه می زند از این رو پلیس با عزم جدی با این پدیده مخرب که به واقع سدی در مقابل خودکفائی و پیشرفت کشور است، مبارزه خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی استان از افزایش ۱۲۸ درصدی ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق پلیس استان طی 3 ماهه نخست امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل خبر داد.