مرکز بازی های رایانه ای کانون های مساجد شهرستان لردگان افتتاح شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار جهانبین نیوز، حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری صبح امروز 19  تیر ماه در آیین افتتاحیه مرکز بازی های رایانه ای شهرستان لردگان که به همت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان لردگان افتتاح شد، گفت: این مرکز از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان لردگان و با هدف جذب جوانان و نوجوانان به تفریحات سالم و بازی های رایانه ای بومی و استاندارد افتتاح شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
 
,
 وی افزود: مرکز بازی های رایانه ای شهرستان لردگان با مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد راه اندازی شده و اعضا می توانند با تخفیف ویژه از خدمات این مرکز بهره مند شوند.
,

 

,
, ,

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: شهرستان لردگان با داشتن 96 کانون بیشترین تعداد کانون های استان را به خود اختصاص داده که از فعالترین کانون های استان به شمار می روند.

یوسفی افزود: افتتاح مرکز رایانه ای یکی از مهمترین اقدامات کانون های این شهرستان در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بوده چرا که در این مرکز بازی های استاندارد و بومی به افراد ارائه می شود و آنها را از برنامه های غیرسالم دور نگه می دارد.

وی خاطرنشان کرد: طرح «آسمانی ها» ویژه برنامه غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد در تابستان به شمار می رود که در 419 کانون استان در حال اجرایی شدن است.
,
,
,
,
,
,

 

,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
نخستین مرکز بازی های رایانه ای شهرستان لردگان در راستای غنی سازی طرح اوقات فراغت امروز ۱۹ تیر با حضور جمعی از مسئولان و فعالان مسجدی در شهر لردگان افتتاح و کار خود را آغاز کرد.