بانوی ورزشکار سراوانی موفق به کسب مربیگری سطح یک جهانی رشته دو میدانی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، مسئول کمیته ورزش بانوان شهرستان سراوان و مربی دومیدانی این شهرستان پس از شرکت در دوره بین المللی این رشته، موفق‌ به کسب درجه مربیگری سطح یک جهانی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
مهین خیرخواه شهستان  مسئول کمیته ورزش بانوان شهرستان سراوان و مربی این رشته در سراوان گفت: حدود ۱۴ سال می باشد که به سمت فعالیت های ورزشی گرایش یافته و از هشت سال گذشته در مسابقات مختلف ورزشی حضور داشته و مقام های اول، دوم و سوم را در سطح کشوری و استانی کسب کرده ام.
بانوی محجبه و ورزشکار سراوانی گفت: در حال حاضر سرگروه تربیت بدنی گروه های آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و در هیئت های ورزشی شهرستان مشغول به فعالیت می باشم.
خیرخواه شهستان که به عنوان مدرس کشوری از طرف فدراسیون همگانی در رشته طناب زنی نیز فعالیت دارد، خاطر نشان کرد: دارای کارت های مربیگری درجه سه و دو در رشته های مختلف است.
وی هدف خود از حضور در رشته های مختلف ورزشی را کسب عنوان های برتر ملی و بین المللی توسط ورزشکاران سیستانی و بلوچستانی و به ویژه ورزشکاران سراوان عنوان و اضافه‌کرد: کسب مقام سوم کشوری در رشته بسکتبال و شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی کریکت در سال ۹۵  را نیز در کارنامه ورزشی خود دارم.
ایرج رستم زهی رئیس هیئت دو ومیدانی سیستان و بلوچستان روز یکشنبه ۱۷ تیرماه سال جاری در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بهرام بمپوری و مهین خیرخواه 2 دونده استان برای نخستین بار موفق به کسب درجه مربیگری سطح یک جهانی این رشته شدند.
وی افزود: این مربیان دو و میدانی سیستان و بلوچستان با شرکت در دوره مربیگری که از چهار تا 16 تیرماه در تهران برگزار شد این موفقیت را برای استان کسب کردند.
رئیس هیئت دومیدانی سیستان و بلوچستان گفت: درحال حاضر 110 مربی درجه سه، 2 مربی درجه 2 و سه مربی درجه یک دو و میدانی در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.
وی خاطر نشان کرد: بیش از 2 هزار ورزشکار این استان به طور سازمان یافته در رشته دو و میدانی فعالیت می کنند.

انتهای پیام/
,
,
, ،,
,
,
,
, ،,
,
,
]
مربی دومیدانی سراوان برای نخستین بار در این شهرستان درجه مربیگری سطح یک جهانی این رشته را کسب کرد.