کارهای نیمه تمام بالای ۶۰درصد چرام اولویت اصلی در تامین اعتبارات سال جاری است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چرام،هادی فتاحی اصل فرماندار چرام ربا اشاره به سفرهای مسئولان بیان کرد: در سفرهای مسئولان معمولا وعده هایی داده می شود و بعداز آن نماینده و فرماندار پاسخگو مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  چرام,

 

,

فتاحی اصل با اشاره به تخصیص اعتبارات در سال جاری عنوان کرد:درتامین اعتبارات امسال اولویت اصلی کارهای نیمه تمام بالای ۶۰درصد است.

,

 

,

وی افزود:مشکلات راه و آب را می دانم اما معارضاتی زیادی هست اما من از مسئولین می خواهم دربحث آب و راه،کارهای مطالعاتی صورت گیرد.

,

 

,

فتاحی اصل باتقدیر از اداره امورعشایر گفت:اداره امورعشایردرهمه جا خدمات زیادی انجام داده اما باتوجه به بحران کم آبی نیاز به کمک بیشتر است.

,

 

,

فتاحی اصل در ادامه با بیان اینکه مردم به کمک دولت بیایندوکارهارا انجام دهند، گفت:مردم جهت درخواست ها و نیازمندیها سلسله مراتب اداری را رعایت کنند.

,

 

,

رئیس شورای اداری شهرستان چرام افزود:مدیران کل دراعتبارت استانی بودجه لازم برای پروژه ها را لحاظ کنند زیرا بودجه شهرستانی جوابگوی بعضی از پروژه ها نیست .

,

 

,

وی گفت:برای مخزن آب کارمطالعاتی انجام گرفته و معارضات حل شده است و تا دوماه اینده تکمیل خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرماندار چرام با اشاره به تخصیص اعتبارات در سال جاری عنوان کرد:درتامین اعتبارات امسال اولویت اصلی کارهای نیمه تمام بالای ۶۰درصد است.