بازدید فرمانده پدافند هوایی از یگان های جنوب شرق
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور بازدید کرد و با حضور در بخش های مختلف این یگان وضعیت نیروی انسانی و تجهیزات را مورد ارزیابی قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

صباحی‌فرد در سفر خود به بندرعباس با حضور در منزل شهید مدافع حرم ارتش سرهنگ مجتبی ذوالفقار نسب و شهید خلیل تختی نژاد با خانواده این شهیدان دیدار کرد.

,

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در جمع خانواده این شهدا گفت: همه باید به شهیدان افتخار کنیم؛ چرا که این عزیزان مردانه ایستادند و جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند تا ایران اسلامی از گزند دشمنان در امان باشد.

,

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با اقتدار از حرم مطهر حضرت زینب(س) حراست کردند و همین پایداری و ایثار شهیدان بود که اجازه نداد جسارتی به این اماکن متبرک انجام شود.

,

صباحی فرد تاکید کرد: از جان گذشتگی رزمندگان و شهیدان مدافع حرم در خارج از مرزها باعث شد تا کشور درگیر نیات شوم نشود و توطئه دشمنان در نطفه خاموش شود.

,

وی در پایان افزود: آرزوی همه ما این است که لیاقت داشته باشیم ادامه دهنده راه این شهدای عزیز باشیم.

,

در ادامه این سفر فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از گروه پدافند هوایی بندر لنگه نیز بازدید کرد.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور بازدید کرد و وضعیت نیروی انسانی و تجهیزات را مورد ارزیابی قرار داد.