استخر شنای کارگران بخش باباحیدر شهرستان فارسان کلنگ زنی شد
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جهانبین نیوز ، آیین کلنگ زنی استخر شنای کارگران بخش باباحیدر شهرستان فارسان امروز  با حضور وزیر تعاون. کار و رفاه اجتماعی،استاندار چهارمحال و بختیاری،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،فرماندار شهرستان فارسان و مسئولین استان و شهرستان برگزار شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , جهانبین نیوز,


علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به شهرستان فارسان گفت: برای حال کارگران مجموعه استخر شنای را کلنگ زنی خواهیم کرد تا خانواده کارگری و بازنشستگان بتوانند از این استخر شنا استفاده داشته باشند.

ایشان بیان کردند: که بیشتر در این مراسم کلنگ زنی کودکانی به چشم می‌خورند که این احساس خوبی است که برای تفریح این کودکان بتوانم این مجموعه را درست کنیم و همین برای ما لذت‌بخش می‌باشد که این افراد بتوانند از این مجموعه در آینده استفاده کنند.

علی کاظمی باباحیدری، نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی ضمن خیرمقدم خدمت وزیر کار و رفاه اجتماعی و استاندار چهارمحال و بختیاری و مسئولین شهرستان فارسان گفت: کارگران مابعد از 16 سال با پیگیری‌های صورت گرفته خوشبختانه توانستیم اعتباری خوبی برای طرح‌ها مشخص کنیم که ان شاء الله در سفر آینده بتوانیم سالن ورزشی کارگران فارسان و استخر شنای شهر باباحیدر را افتتاح کنیم.

با توجه به اینکه نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در سخنرانی‌های خود گفته بود استان چهارمحال و بختیاری رتبه اول در بیکاری را دارد. حال باید دید با سفر وزیر کار و رفاه اجتماعی به شهرستان فارسان این معضل بیکاری که این شهرستان دارد و باعث شد است که تمام جوانان این شهرستان به استان‌های دیگر برای کار مهاجرت می‌کنند حل خواهد شد یا نه؟

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
, , ,
,
, , , , , , , ,
, , , , , , , ,
, , , , , , , ,
, , , , , , , ,
, , , , , , , ,
, , , , , , , ,
, , , , , , ,

 

]
آیین کلنگ زنی استخر شنای کارگران بخش باباحیدر شهرستان فارسان با حضور وزیر تعاون. کار و رفاه اجتماعی،استاندار چهارمحال و بختیاری،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،فرماندار شهرستان فارسان و مسئولین استان و شهرستان برگزار شد.