هرکس در راستای خدمت به مردم حرکت کند، مورد حمایت سپاه است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، به تلاش استکبار جهانی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت:  ما در دفاع از جبهه انقلاب و مقابله با جبهه استکبار حضور داریم و سپاه مبارزه با جبهه استکبار را وظیفه خود می‌داند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار کرد: در درون نظام جناح های سیاسی متفاوتی وجود دارد، اما سپاه به هیچ کدام وابسته نیست و وارد هیچ یک از آنها نشده و نمی شود، البته در عین حال مواضعی که می‌گیریم ممکن است به جناحی که انقلابی تر است، نزدیکتر باشد، اما نه قصد مخالفتی با جناح دیگر را داریم و نه موافقتی با جناحی که فکر می‌کند موافق آن هستیم.

وی افزود: فلسفه وجودی سپاه، دفاع همه جانبه و در همه عرصه ها از انقلاب و دستاوردهای آن است و هرکجا خطری متوجه انقلاب باشد سپاه ورود می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی تصریح کرد:  هرگاه مسئولین در راستای ماموریت ها و خدمت به مردم حرکت کنند، بی تردید حامی آنها هستیم. مواضعی که اخیرا اعلام شد در جهت گفتمان مقاومت در برابر استکبار و خوشحال کننده و رضایتبخش بود و چون در راستای سیاست‌های رهبری قرار داشت از آن حمایت شد و می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه  پاسداران افزود:هرگاه مواضع در راستای سیاست‌های کلان نظام که مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند و در مسیر خدمت به مردم باشد سپاه از آن حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه سپاه با تمام وجود در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند، تاکید کرد: از مسئولینی که به دنبال تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب و نظام باشند، حمایت می‌کنیم

,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی اظهار کرد: هرگاه مسئولین کشور در راستای ماموریت ها و خدمت به مردم حرکت کنند، بی تردید حامی آنها هستیم.